Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hei Trenger litt hjelp her.. Av og til under samleie, får jeg skikkelig vondt i nederste del av magen. Av og til uutholdelig.. Noen som vet hva det kan skyldes? Jeg har også nylig byttet p piller. Etter det har jeg fått utrolig ømme bryster. Har dette en sammenheng? Håper på svar..
Gjest lo Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Nederst i magen kan høres ut som om han er nær livmorhalsen eller noe sånt, er ikke det ganske vanlig? Er han stor da? Kanskje det hjelper å prøve andre stillinger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå