Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hvor lenge er det fysisk mulig å gå uten å ha en utløsning? Tenker da ikke på det å ha sex, men å måtte "lette på trykket". Hilsen en som har en kjæreste som ikke vil ha sex, men samtidig påstår han aldri runker....
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 gjennomsnittet er 3 min. Så jeg vil tippe mellom 3 til 10 minutter
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Hvor lenge er det fysisk mulig å gå uten å ha en utløsning? Tenker da ikke på det å ha sex, men å måtte "lette på trykket". Hilsen en som har en kjæreste som ikke vil ha sex, men samtidig påstår han aldri runker.... Hvor lenge har du vært sammen med ham da?
Gjest ts Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hvor lenge har du vært sammen med ham da? 3 år....
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Tror jeg har holdt meg i maks 3 dager siden jeg begynte å nappe laksen.. Altså siden jeg var 12-13 år. Jeg er nå 26 år.. Og etter 3 dager uten å lette på trykket - så eksploderer nærmest ballene. Ekstra herlig med utløsning da - *KABOOOOOOOOOOOOM*.. splosh splosh splosh.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 5 dager, da begynner jeg å få konsentrasjonssvikt og tenker kun på en ting
Gjest Marlo Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Hvor lenge er det fysisk mulig å gå uten å ha en utløsning? Tenker da ikke på det å ha sex, men å måtte "lette på trykket". Hilsen en som har en kjæreste som ikke vil ha sex, men samtidig påstår han aldri runker.... Kjenner en som ikke har hatt utløsning på over 20 år (sier han selv iallefall). Han praktiserer Tantra og slikt.
Gjest ts Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Kjenner en som ikke har hatt utløsning på over 20 år (sier han selv iallefall). Han praktiserer Tantra og slikt. Tviler sterkt på at min praktiserer slikt, men godt å se at det er individuelle forskjeller!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Godt mulig han karen din snakker sant. Men hvorfor skal det gå ut over deg? Bytt ham ut med en som virker!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Går det for lenge mellom mannen får utløsning kommer det ut av seg selv feks når han sover eller lignende, en mann kan ikke holde på den samme sæden i lenger tid da kvaliteten blir dårligere og kroppen automatisk ordner opp idette så lenge den er frisk...
Gjest jeansgutt20 Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Klarer aldri å være uten orgasme mer en max etpar dager, helst flere om da`n
Gjest ts Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Godt mulig han karen din snakker sant. Men hvorfor skal det gå ut over deg? Bytt ham ut med en som virker! Hehe, sant nok - det er kanskje noe i det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå