Gjest Gjest_Jorunn_* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 jeg er veier 82 kilo og er 175, så har en del på kroppen. er faktisk veldig flink til å trene og spise sundt, mn hver gang jeg har gått ned rundt 10 kilo, får mer oppmerksomhet fra guttene på byen og da tenker jeg bare, hva synes de om meg når jeg var feit?? jeg vil gjøre dette for meg selv og baer meg. mn greier ikke.. har egentli ikke skrivet et skikkelig svar men...
Gjest ts Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 ble veldig rotete dette. vil bare greie å holde på motivasjonen, å ikke tenkte på at gutter er så overfladiske at de bare vil ha den tynne verisjonen av meg, noen som forstår??
Suzy Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Ja jeg forstår og tror kanskje at du må jobbe like mye med å trimme hodet og selvfølelsen som å trimem kroppen, om du skjønner hva jeg mener? Det er nå engang slik at man ofte ikke endrer selvbilde like fort som man endrer kroppsfasong. Du tenker du skal ned ti kilo og at alt vil bli annerledes og du vil føle deg selvsikker og annerledes. Så går du ned ti kilo og kanskje føler du deg ikke så annerledes også blir du heller utrygg enn glad og velger det kjente - nemlig å legge på deg igjen. Jobb med tankene også og finn verdi i andre ting enn vekta - om du vet du er sjarmerende og klok så regner du med at det er derfor guttene liker deg - samme hvor mye du veier
Gjest ts Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Ja jeg forstår og tror kanskje at du må jobbe like mye med å trimme hodet og selvfølelsen som å trimem kroppen, om du skjønner hva jeg mener? Det er nå engang slik at man ofte ikke endrer selvbilde like fort som man endrer kroppsfasong. Du tenker du skal ned ti kilo og at alt vil bli annerledes og du vil føle deg selvsikker og annerledes. Så går du ned ti kilo og kanskje føler du deg ikke så annerledes også blir du heller utrygg enn glad og velger det kjente - nemlig å legge på deg igjen. Jobb med tankene også og finn verdi i andre ting enn vekta - om du vet du er sjarmerende og klok så regner du med at det er derfor guttene liker deg - samme hvor mye du veier hei tusen takk for svar, hjalp veldig. Har aldri tenkt på d slik.
Gjest Niko Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Hei Jenter er vel egentlig like overfladiske. Jeg er gutt, var drit tynn før, lagt på meg 30 kg muskler og får maaange flere blikk enn før. Imotsetning til deg liker jeg det, alle burde vite at utseendet har en del å si. Det er ikke noe man kan se bort fra.
Nora O Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Hei Jenter er vel egentlig like overfladiske. Jeg er gutt, var drit tynn før, lagt på meg 30 kg muskler og får maaange flere blikk enn før. Imotsetning til deg liker jeg det, alle burde vite at utseendet har en del å si. Det er ikke noe man kan se bort fra. hei var jeg som spurte om dette. så det ikke før nå. jeg vet at jenter er like overfladiske, kansje mer, og at utseendet teller. men for meg teller personligheten mye mer. og jeg vet at gutter eller jenter som vil ha seg noe på byen går bare etter utseendet, men jeg vil ikke bare bli dømt etter utseende, sjønner?
Hanselot Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 hei var jeg som spurte om dette. så det ikke før nå. jeg vet at jenter er like overfladiske, kansje mer, og at utseendet teller. men for meg teller personligheten mye mer. og jeg vet at gutter eller jenter som vil ha seg noe på byen går bare etter utseendet, men jeg vil ikke bare bli dømt etter utseende, sjønner? Det du sier er jo forsåvidt noe som de fleste bare må innfinne seg med. Likevel er det feil å tenke at alle er sånn, mange verdsetter personlighet mye høyere enn fysiske mål. Min første tanke er, hvorfor bryr du deg om hva overfladiske folk tenker, hvorfor spiller det noen rolle for deg? Hvorfor går du på byen hvor de aller fleste er overfladiske og det viktigste for en singel gutt er å få seg mus? Det er lett å si for meg som har kommet meg over det stadie om jeg noengang har vært der. Men det jeg vil si at når man er så ung som du (jeg har inntrykk av at du er ung) så blir man stort sett mer fornøyd med seg selv ettersom årene går. Men det jeg ville si var at du med dine verdier ikke vil finne en partner på byen blant fulle overfladiske mennesker. Det blir som å være en gnu (en søt og god en;) ) som prøver å drikke fra samme vannhull som løvene, eller som å gå på fotballkamp når man ikke liker fotball.
Nora O Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Det du sier er jo forsåvidt noe som de fleste bare må innfinne seg med. Likevel er det feil å tenke at alle er sånn, mange verdsetter personlighet mye høyere enn fysiske mål. Min første tanke er, hvorfor bryr du deg om hva overfladiske folk tenker, hvorfor spiller det noen rolle for deg? Hvorfor går du på byen hvor de aller fleste er overfladiske og det viktigste for en singel gutt er å få seg mus? Det er lett å si for meg som har kommet meg over det stadie om jeg noengang har vært der. Men det jeg vil si at når man er så ung som du (jeg har inntrykk av at du er ung) så blir man stort sett mer fornøyd med seg selv ettersom årene går. Men det jeg ville si var at du med dine verdier ikke vil finne en partner på byen blant fulle overfladiske mennesker. Det blir som å være en gnu (en søt og god en;) ) som prøver å drikke fra samme vannhull som løvene, eller som å gå på fotballkamp når man ikke liker fotball. jeg går ikke på byen for å finne en kjæreste. går med venner og bekjente for å ha det gøy. og da merker jeg at jeg får mer oppmerksomhet når jeg er tynnere. jeg vil virkelig ikke bry meg og jeg prøver, men er ikke så lett. ja jeg er ung, er 20, håper jeg vokser det av meg:)
Hanselot Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har nå likevel inntrykk av at jenter av alle størrelser får oppmerksomhet. Kan det være at du endrer adferd uten å tenke over det når du er ute? En lubben jente som sprudler tiltrekker seg minst like oppmerksomhet som en slank jente...
Nora O Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har nå likevel inntrykk av at jenter av alle størrelser får oppmerksomhet. Kan det være at du endrer adferd uten å tenke over det når du er ute? En lubben jente som sprudler tiltrekker seg minst like oppmerksomhet som en slank jente... ja, jeg føler meg mye bedre med meg selv når jeg er på ''mitt tynne'' og det kan være det er utstrålingen jeg har når jeg er mer fornøyd med meg selv de ser. men jeg blir automatisk litt skeptisk til dem for jeg føler ingen ser på meg når jeg er større. jeg vet det er bare jeg som må jobbe med selvtilliten og være fornøyd med kroppen når den er i form og gjør det den skal, ikke utseende. tusen takk for svar:) hjelper meg å tenke mer over hva som egentlig er grunnen og jeg får mer lyst til å løse problemet.
Hanselot Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Selvtillit er rare greier. Jeg er på slankern og i motsetning til alle tips så veier jeg meg nesten daglig. De dagene jeg ligger i henhold til skjema så ser jeg nesten ikke min egen mage når jeg ser meg selv i speilet. Skulle være så uheldig å veie ett kilo mer enn dagen i forveien så ser jeg bare en stooor vaskeball og blir skuffet. Dette på tross at jeg vet at vekten er på vei nedover. Vi mennesker er rare!
Nora O Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 Selvtillit er rare greier. Jeg er på slankern og i motsetning til alle tips så veier jeg meg nesten daglig. De dagene jeg ligger i henhold til skjema så ser jeg nesten ikke min egen mage når jeg ser meg selv i speilet. Skulle være så uheldig å veie ett kilo mer enn dagen i forveien så ser jeg bare en stooor vaskeball og blir skuffet. Dette på tross at jeg vet at vekten er på vei nedover. Vi mennesker er rare! ja skal ikke være lett å slanke seg. Jeg gjorde det samme som deg i begynnelsen, men ble like skuffet vær gang at jeg begynte å spise snop igjen.. så nå er det maks en gang i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå