Gå til innhold

fantasier under akten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fantaserer om å bli tatt bakfra av en pikk som egentlig er for stor. At han (også ansiktsløs :jepp: ) presser meg mot ett eller annet, slik at jeg står fast. Men jeg ønsker selvsagt aldri å bli voldtatt. Kjæresten min vet at jeg har denne fantasien til tider, og vi er enige i at fantasier bare er krydder. Det betyr at han også fantaserer, og men det plager meg ikke. Kanskje fordi vi har et utrolig godt forhold, uten tvil om hvor vi har hverandre.

Men jeg fantaserer aldri om andre personer enn han. Kanskje fordi vi er i starten av forholdet, ett år, og fortsatt veldig forelsket og lettantennelige :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hender jeg fantaserer. Men det er som regel kun om ekstra krydder til det vi allerede holder på med, som f.eks. at noen ser på oss og onanerer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var det jo litt av hvert. for meg er det ikke det ene eller det andre. Nå har jeg jo vært gift en stund og da er ikke alle sexaktene like altoppslukende lengre. det er go sex og kjedelig sex. når det er kjedelig sex må jeg innrømme at fantasien får løpe litt når jeg ligger der på rygg med fruen ridende inn i solnedgangen. Hender jeg da tenker hvordan hun ville tatt det om en annen mann stod bak henne og knullet henne analt. Ville hun gitt seg over og blitt den klynkende lille sexpusen hun noenganger blir når hun har fått ett glass rødvin for mye.. og vips så er jeg en meter fra målstreken:-)

Skrevet

Fantaserer ikke under vaginalt samleie, som det så fint heter.

Men når han slikker meg hender det jeg lukker øynene og lar fantasien ta litt overhånd, gjerne mens jeg forteller hva jeg tenker på. Han gjør det samme iblant. Som regel fantasier om oss selv med flere "ansiktsløse". Evt. tilskuere.

Når han fingrer meg er det gjerne han som forteller om sine fantasier, mens jeg lukker øynene og ser det for meg. Det er turn-on det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...