Gå til innhold

meld-skap på senter


Gjest Gjest_pasta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pasta_*

Jeg meldte meg inn på treningssenter i oktober. Det ser ut til at jeg må flytte til en annen del av landet etter jul. Har jeg da noen krav på å sagt opp medlemsskapet? Eller må jeg betale 400 hver måned frem til meld-skapet går ut? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolig må du nok det ja, hvis senteret ikke er del av en kjede og at du kan få flyttet medlemskapet til et nytt senter på ditt nye bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn på treningssenter i oktober. Det ser ut til at jeg må flytte til en annen del av landet etter jul. Har jeg da noen krav på å sagt opp medlemsskapet? Eller må jeg betale 400 hver måned frem til meld-skapet går ut? :(

Det fulgte vel med et ark med betingelser da du meldte deg inn? Og i så fall håper jeg du har tatt vare på det. Der burde det framgå om du har noen oppsigelsesmulighet. Hvis du meldte deg inn på et lokketilbud så er man gjerne bundet i hele den tiden tilbudet gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige gang jeg var medlem på elixia og jeg måtte flytte, oppga jeg bare adressen jeg skulle flytte til for å vise at det ikke var elixia der. og da kuttet de abonementet der og da.

nå vet jeg ikke hvilket senter du er på. men alle burde ha denne ordningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting pleier å være god nok grunn til oppsigelse før bindingstiden er utgått. Snakk med de, forklar situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk avslutte medlemskapet mitt når jeg sendte kopi av flyttemeldingen. Om det senteret finnes der du skal bo så får du nok overført medlemskapet ditt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

Det er 3T i Trondheim, og jeg skal flytte til Oslo. Det finnes vel kun i Trondheim såvidt jeg vet.

Da prater jeg med de :)

Tror det er 3t i Oslo og, men er ikke helt sikker. Det var her før ihvertfall.

Edit: Ser nå på nettsiden at det ikke er :)

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...