Anaconda Skrevet 21. november 2009 #21 Skrevet 21. november 2009 Av en eller annen grunn får alltid junior blod på tann når han er i solarium. Jeg er litt paranoid, så jeg passer alltid på å strekke fing inni solariumet både før og etter jeg har sluppet løs litt "steam" - altså før & etter en kjapp håndjager. Hva mener du??
Anaconda Skrevet 21. november 2009 #22 Skrevet 21. november 2009 Nei, såvidt jeg husker gikk det fint det. Vi er ikke så høye noen av oss da. Høye? Jeg tenkte mer i bredden egentlig! Er dere veldig smale også?
Anaconda Skrevet 21. november 2009 #23 Skrevet 21. november 2009 Neih, det har jeg aldri gjort og synes det er er discusting tanke at andre før meg evt. gjør det... Skjønner ikke helt hva som er så opphissende med det heller...
Knøttet Skrevet 21. november 2009 #24 Skrevet 21. november 2009 Høye? Jeg tenkte mer i bredden egentlig! Er dere veldig smale også? Jeg var vel det dengangen, og han også- såvidt jeg husker. Delte en vanlig enkeltseng da vi var samboere, så var vant til å ha det trangt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå