Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 I 2011 legges the Oprah Winfrey show ned. Link Det er jo en stund til, men jeg kommer til å savne dette showet når det skjer.
Gjest Gjest_Mafalda_* Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Synes det har vært litt kjedelig i det siste jeg. Alt for mye Skype-intervjuer og for lite gjester og moro i studio.
Gjest Marlo Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jammen meg på tide. Dama er jo blitt gørr kjedelig - tidligere syns jeg showet hennes kunne være interessant noen ganger, nå er det bare kjedelig hver eneste gang.
Gjest Shock Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Syntes Operah var mye bedre før. Når hun hadde intressange gjester, og pratet om intressange ting. Det er for mye skype, og for lite ting som skjer, men det skjer vel etter så lang tid på skjermen.
The Kitten Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 På tide sier jeg. Men hvorfor får vi varsel så lenge i forkant? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg om jeg bryr meg.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Oprah er blitt ekstremt kjedelig! Men jeg er enig med det Mari sier nederst i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=451619
Chiyo Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 I 2011 legges the Oprah Winfrey show ned. Link Det er jo en stund til, men jeg kommer til å savne dette showet når det skjer. JAAA!!!! :
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 JAAA!!!! : Hvorfor så glad? Plager hun deg på en eller annen måte, eller hva? Ikke at jeg bryr meg så hardt selv om at showet hennes blir lagt ned, synes det har blitt litt kjedelig jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Ja, men hun åpner jo sin egen kanal. Er like greit det.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 I 2011 legges the Oprah Winfrey show ned. Link Det er jo en stund til, men jeg kommer til å savne dette showet når det skjer. Hun er tykk, utbrukt og ikke interessant mer!
Chiyo Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Hvorfor så glad? Plager hun deg på en eller annen måte, eller hva? Ikke at jeg bryr meg så hardt selv om at showet hennes blir lagt ned, synes det har blitt litt kjedelig jeg også. Nei egentlig ikke! Eller jo jeg så på Oprah en gang og da var det om amerikanske ex-soldater som hadde vært i Irak osv. Jeg mener ikke å være slem, men jeg likte ikke måten hun pratet om at de var så flinke som sloss mot terorristene osv. Jeg blir litt sint av over patriotiske ameikanere. Ble i litt dårlig humør av det. Er det slemt? Beklager visst jeg virker slem, men jeg har bodd i USA og jeg er så dritt lei av amerikanere som er lissom helt OOHHH YEAH THE UNITED STATES OF AMERICA!!! THE BEST COUNTRY IN THE WORLD!!! (det er mulig at Oprah ikke er sånn vanligvis, men hun var slik i den episoden).
Lurvina Skrevet 26. november 2009 #13 Skrevet 26. november 2009 Nei egentlig ikke! Eller jo jeg så på Oprah en gang og da var det om amerikanske ex-soldater som hadde vært i Irak osv. Jeg mener ikke å være slem, men jeg likte ikke måten hun pratet om at de var så flinke som sloss mot terorristene osv. Jeg blir litt sint av over patriotiske ameikanere. Ble i litt dårlig humør av det. Er det slemt? Beklager visst jeg virker slem, men jeg har bodd i USA og jeg er så dritt lei av amerikanere som er lissom helt OOHHH YEAH THE UNITED STATES OF AMERICA!!! THE BEST COUNTRY IN THE WORLD!!! (det er mulig at Oprah ikke er sånn vanligvis, men hun var slik i den episoden). Du er ikke den eneste som er lei av dette nei. DSet virker påmeg som at de ikke er klar over hva mange av soldatene deres gjør mot folk som bor der borte.
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 gjør meg ingen ting at ho skal gi seg. synes programmene har blitt så utrolig kjedelige i det siste. ho har liksom har aldri noen spennenedes gjester lengere. bare kjedelige folk.
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #15 Skrevet 21. desember 2009 det blir ikke så trist, hun driver med så mye rart atte. Gleder meg til å se åssen hun skal vekke vår mennesklighet neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå