Gå til innhold

30 days!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har gått til innkjøp av slankepillen 30 days.

Noen som har erfaringer med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har to venninder som har prøvd dem..

hun ene glemte i perioder å ta tablettene (sier seg selv at de ikke funka da)..

Hun ande tok dem slik som hun fikk beskjed om, men merket ikke noe resultat=/

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor i allverden dere ikke bare kan spise litt sunnere og litt mindre og bevege dere litt mer..

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor i allverden dere ikke bare kan spise litt sunnere og litt mindre og bevege dere litt mer..

Jeg spurte etter erfaringer, ikke meninger.

Hvis jeg vil prøve dette, er det opp til meg... og ikke opp til deg og komme med dine dømmende kommentarer.

Skrevet
Jeg spurte etter erfaringer, ikke meninger.

Hvis jeg vil prøve dette, er det opp til meg... og ikke opp til deg og komme med dine dømmende kommentarer.

For å si det med andre ord: du kaster bort pengene dine.

Du kommer mest sansynelig ikke til å gå ned noe.

Går du ned noe, kommer du til å legge det på deg igjen så snart du slutter på pillene og vender tilbake til din egen livsstil som ga deg den kroppen du hadde i utgangspungtet.

Og så er du tilbake til start, bare 299,- fattigere.

Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Jeg prøvde disse pillene i sommer, men jeg merket ikke så stor forskjell. Jeg var i utgangspunktet motivert for å bli mer aktiv og spise sunnere, men etter ei uke havnet jeg tilbake i samme mønster som tidligere. Fortsatte likevel med pillene helt ut, men hadde ikke særlig effekt av de.

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Jeg går nå på tablettene for andre gang. Prøvde dem tidlig i vår i god kombinasjon med trim og sunn spising. Jeg har gått ned over ti kg...men vet ikke om det skyldes tablettene, at de kanskje gav meg en liten kick start. Eller om det kun var treningen. Har ikke gått opp igjen i vekt. Nå prøver jeg de igjen og er halveis, det jeg merker er at sultfølelsen blir sjeldnere. Har ikke lyst på noe hele tiden, og når jeg spiser er det mindre som skal til. Har vært litt syk så har ikke trent denne gangen, så jeg er veldig spent på og se om det har noe med tablettene og gjøre i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg og mamma tok disse samtidig i sommer, mamma er litt hemmet etter en ulykke som gikk utover ryggen hennes så hun bruker store deler av dagen til å gjøre lette øvelser eller sitte i sofaen rett og slett, enormt frustrerende for henne med tanke på at vekta stiger og stiger uten at hun spiser så veldig usunt heller. Jeg.. Jeg er bare vanlig feit skal jeg innrømme, godterier i ukedagene, brus og sann.. :sukk:

Mamma gikk ikke ned noe som helst med de pillene, mens jeg gikk ned 8 kg på dem. Jeg er 120% sikker på at det er fordi jeg hver dag uansett vær tvang meg til å ta en 30 minutters tur i terrenget og kutta ned på usunn mat og godter, så pillene i seg selv hjelper lite!

Skrevet

Takk for svar!

Da kjører jeg i gang og ser om det funker. Leste en del om det og de lovet ikke at du gikk ned så mange kilo, men at det kjipe ringene som legger seg rundt magen ville reduseres...og det er de jeg vil ha bort! Ble anbefalt og kjøpe en detox kur i tillegg. Så hvis det ikke har noe virkning får jeg iallefall renset kroppen litt :biggrin:

Gjest Supermimz
Skrevet

Hei, jeg prøvde desse pillene, og de funket ikke for meg. Jeg tolte de ikke så godt og fikk luft i magen, selv om det godt kan være fordi jeg spiste usunnt i tillegg.

Om du vil ned i vekt og holde den så er den sikreste måten å forandre dietten og være litt mere aktiv. Husk at det finnest mye skjult sukker i ferdigposer og sauser. Lag maten selv fra bunnen av og kutt ned på godteriet :)

Skrevet

min mor fikk beskjed på life helsekost at det ikke alltid er så lett å få resultat etter 30 dager, at hvis hun først skulle teste de ut om de funket burde hun prøve i 2-3 mnd.... sjønner at mange vil tenke på det som salgstriks, men det var venninden hennes som jobbet der å hun hadde gått på kurs for å lere mer om slankepiller. Håper du skriver om de funket eller ikke:) har ikke tenkt å ta dem selv, men vet om mange som lurer på om de funker! Lykke til=)

Skrevet

Jeg prøvde de, og fikk magesmerter og diaré. Til slutt orket jeg ikke mer, og sluttet:(

Skrevet
min mor fikk beskjed på life helsekost at det ikke alltid er så lett å få resultat etter 30 dager, at hvis hun først skulle teste de ut om de funket burde hun prøve i 2-3 mnd.... sjønner at mange vil tenke på det som salgstriks, men det var venninden hennes som jobbet der å hun hadde gått på kurs for å lere mer om slankepiller. Håper du skriver om de funket eller ikke:) har ikke tenkt å ta dem selv, men vet om mange som lurer på om de funker! Lykke til=)

Jepp jeg skal holde dere oppdatert:-)Nå er kostholdet endret i tillegg så jeg håper det vil ha en god virkning. Godteri er ikke noe særlig problem i mitt kosthold, for jeg har ikke det suget. Men iskald cola og salt snacks derimot er vanskeligere å motstå. Men nå har jeg og samboeren inngått en deal at vi får kun spise lørdagsgodt..akkurat som barna:-) Så da er det forbudt alle andre dager.

Skrevet

ja, det er nok smart å sette av en kosedag, da er det lettere å holde seg de andre dagene!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...