såpedispenser Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 (endret) Noen som har hatt/har dette? Er interessert i å høre DIN historie! Endret 19. november 2009 av såpedispenser
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg har dette, men skjønner ikke helt hva du mener... historie? Hvordan jeg opplever bihulebetennelsen da, eller?
såpedispenser Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg har dette, men skjønner ikke helt hva du mener... historie? Hvordan jeg opplever bihulebetennelsen da, eller? Jepp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå