Gå til innhold

Skal dere ha brudepike/brudesvenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg ennå for om vi skal ha det :) Har fire tanteunger som nok hadde synes det var stas :) Til sommeren er de 2,4,5,6 år...

Skal dere ha? Evt hvor gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal ha tre brudepiker :) Ei på 9, ei på 10 og ei på 20. Har ikke fått spurt hun siste enda, men regner med hun vil. Samboer mente det var rart å ha ei som var "gammel", men tror det bare blir fint jeg =) Har egentlig en brudesvenn og, men han er bare fire måneder når vi gifter oss ;-)

Endret av Anemone_
Skrevet

Vi skal ha en brudepike på 5 som skal strø roseblader opp kirkegulvet, og den vakre nevøen vår på 2 år skal være ringbærer :)

Skrevet

Vi skal ha min kommende ektemanns to barn (bor hos oss): jente som vil være 10, og gutt på 8. I tillegg skal vi ha mine to nieser, som vi er faddere til. De vil være 3 og 5 1/2.

Vi har ikke tenkt på noen oppgaver til dem enda, vi får se hva det blir til! :)

Skrevet

Vi skal ha 6 brudepiker i alderen 2 til 10 år og 1 brudesvenn som er 2.5 år når vi gifter oss. Han og den minste brudepiken skal gå fremst og holde hender. :rødme:

Skrevet

Vi skal ikke ha. Jeg ser ikke helt poenget.

Han har en niese på 4 og en nevø på 2 og jeg har en guddatter på 5, men vi har ikke tenkt å "bruke" dem. Har så mange negative erfaringer med brudebarn som ikke skjønner hva de skal gjøre eller egentlig ikke har lyst og dermed ikke blir så søte og koselige det er meninga at de skal være.

Skrevet

Vi skal heller ikke ha, men det er gjerne fordi vi har et "barnefritt" bryllup.

Skrevet

Vi hadde 4stk brudepiker(12, 14, 17 og 18år) og 1stk brudesvenn(6år). Lillesøsteren min og onkelungene til mannen (eller tanteungene mine nå).. De syntes det var stor stas :) Mannen var litt negativ i begynnelsen pga alderen, at de var for gamle, men på dagen var han veldig glad for valget vårt. De storkoste seg og gjorde dagen vår ekstra fin :) Og i tillegg fikk vi noen ganske så kule og fine bilder både med og av dem :)

Skrevet

Hans niese (4) og nevø (5 1/2) skal være brudepike og -sven. Alder er når vi gifter oss. Har ikke bestemt noen "oppgaver", tror det er nok at de skal gå opp kirkegulvet.

De har ikke blitt forklart dette ennå - tror mor og bestemor er mest begeistret foreløpig! :fnise:

Gjest Pippelipp
Skrevet

Vår nevø på 5 år skal være ringbærer, bortsettfra det er det ikke plass til hverken prosesjon eller blomsterkasting i kirka vår :D

Skrevet

Vet ikke, kanskje.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke ha. Hadde vi hatt barn selv hadde det nok blitt noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...