Gjest Tor Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hallo! JEg er en gutt på 15 år, som har fått kyssesyken, men så lurte jeg på om det går ann og drikke cider med kunn 0,7 % vol ! Har det veldig mye og si? mvh:tor
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Du kan ikke drikke alkohol når du har kyssesyken. Det kan gi deg leverskader.
Gjest Tor Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Du kan ikke drikke alkohol når du har kyssesyken. Det kan gi deg leverskader. Ikke en gang når det er kunn 0,7%
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Ingen alkohol. Du skal jo heller ikke ta f.eks paracet før leververdiene er normale. Det er en grunn til det. Hvis du av en eller annen grunn ikke klarer deg uten alkohol så ta det opp med legen min. Men hovedregelen er ingen alkohol.
Gjest Spinell Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 På alle helsenettsteder jeg har sett, står det at man skal unngå alkohol når man har kyssesyken. Har aldri sett noen øvre prosentgrense. Hvorfor ta sjanser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå