Gå til innhold

Restaurant i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelpes! Jeg må veldig plutselig arrangere en middag for ca 15 personer i Bergen, i desember! Ja, midt i julebordsesongen.

Er det noen som vet om en litt pen restaurant (ikke kinarestaurant, pizza, e.l., det skal være høytidelig) i Bergen, som kan tenkts å ha plass til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt Spisekroken?

Det er i alle fall litt pent uten å være stivt, og med fristende meny, men jeg har ikke sjekket om de har mye ledig i desember. På den annen side står det kontaktinformasjon på hjemmesiden.

Skrevet

Takk for tips! Det så veldig koselig ut, og god meny til levelige priser.

Skrevet

Skal du ha en flott opplevelse, er Potetkjelleren veldig bra. Ellers er Naboen ok, og To kokker skal være et godt sted.

Skrevet

Spisekroken er en av mine favoritter, bestiller du nå får du sikkert plass.

Aroma på vetrelidsallmenningen ved kjøttbasaren er en annen av mine favoritter. De har en bra champagnebar knyttet til restauranten, perfekt for aperitifen.

SoHo liker jeg også godt, de finner du på nett.

Dette er ikke super høytidelige restauranter, men gode steder med fin stemmning som jeg liker.

Skrevet

Urf, spisekroken var fullbooket.

Det må ikke være så aaalt for dyrt heller... Hovedrettene må være på under 300, helst. Men samtidig må det være litt stillig. Og helst noen norske retter på menyen, ettersom det er både utlendinger (som vil prøve noe norsk) og besteforeldre (som ikke vil ha "sånn derre raaar mat").

Flere forslag? Jeg går svært sjelden ut for å spise, så jeg vet svært lite om bergens restaurantverden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...