Gjest Lea Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Kom hjem fra butikken med en stoor pose med grønne druer. Jeg spiser aldri druer, annet enn om høsten (er det høst nå?), da de er søte og store og uten masse brune flekker. Har allerede klart å stappe i meg halve posen. Klarte jeg å friste noen?
LilleBille Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 .. kjøpte en halvkilo stenfrie.. og de forsvant som dugg for solen :oops: - anbefales på det varmeste...
lillesol20 Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 ...og små, lysegrønne norske pærer med lyserøde "blusher" på! :D *smatte*
Malou Skrevet 21. august 2003 #4 Skrevet 21. august 2003 Ok, litt fristet ja... Tror forøvrig man godt kan si at det er høst nå. Her øsregner det og det er nesten litt sånn halvmørkt utenfor... Men inne i mellom er det jo litt sommer ennå også da heldigvis. Jennifer
Gunilla Skrevet 21. august 2003 #6 Skrevet 21. august 2003 Er drue-elsker! Kan spise det året rundt, i grunnen. Kjøpte ny ladning med druer i går, de er borte alt, gitt!
punkyB Skrevet 21. august 2003 #7 Skrevet 21. august 2003 Druer er snadder - de beste jeg får nå er stenfrie grønne eller røde pakket i gjennomsiktige plastbokser. De skal være så harde som mulige - vasne druer er IKKE godt.
Gjest Lea Skrevet 21. august 2003 #8 Skrevet 21. august 2003 Nå er resten av druene borte også gitt :o Tipper at noen får vondt i magen litt senere... Jeg liker kalde druer best jeg. Skinnet skal være sprøtt og de skal ikke være for sure.
Gjest the imp Skrevet 21. august 2003 #9 Skrevet 21. august 2003 Veldig glad i druer ja. De aller beste er de røde eller de grønne stenfrie som er pakket i plastbokser, men de andre er gode de også. Har kjøpt flere store ladninger i det siste, de blir borte i løpet av en dag eller 2.
Salt Skrevet 22. august 2003 #10 Skrevet 22. august 2003 Jeg spiser aldri druer, annet enn om høsten Hvorfor ikke? Synes druer er godt hele året jeg
minniepus Skrevet 22. august 2003 #11 Skrevet 22. august 2003 Druer er snadder - de beste jeg får nå er stenfrie grønne eller røde pakket i gjennomsiktige plastbokser. De skal være så harde som mulige - vasne druer er IKKE godt. Nam nam
-Fisken- Skrevet 22. august 2003 #12 Skrevet 22. august 2003 ...og små, lysegrønne norske pærer med lyserøde "blusher" på! :D Å ja.. Bare helt nydelig :D *smatte* Druer er ikke så værst det heller nei.. Søren og, butikken er stengt
Liza Skrevet 24. august 2003 #13 Skrevet 24. august 2003 tror jeg må gå og kjøpe druer jeg... (bunnpris har oppe hver dag :D )
Liza Skrevet 24. august 2003 #14 Skrevet 24. august 2003 tror jeg må gå og kjøpe druer jeg... (bunnpris har oppe hver dag :D )
Gjest Lea Skrevet 24. august 2003 #15 Skrevet 24. august 2003 Hvorfor ikke? Synes druer er godt hele året jeg Jeg vet ikke helt. Men for det første er de dyre resten av året og de er enten sure eller vassne. Jeg liker dem slik de er nå jeg. Sprø utenpå og søte inni.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå