LadyStarlight Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Grunnen til at jeg skriver fjerne istedenfor trekke er fordi 2 av visdomstenne må borres i stykker for så å trekkes ut, siden de kun stikker litt opp. Mens de 2 andre er under tannkjøttet, og har ikke plass til å komme opp - så må til tannkirurg. For alle 4 må fjernes Venter fortsatt på innkallelse, men det kan visst ta utrolig lang tid etter hva jeg har hørt? Har tidligere hatt regulering i 3år, og måtte fjerne 4 jeksler siden det var for trangt i munnen. Tenne ble rette og fine - helt til visdomstennen gjorde sitt inntog. Noen som har erfaringer med å fjerne visdomstenner som så vidt stikker opp? Og er det noen som har noen erfaringer når det gjelder tenner som blir skjeve pga. visdomstenner? Retter de seg ut når visdomstennene fjernes? Eller må man isåfall ha regulering på nytt? Er 21år nå, så kan bli "litt" dyrt, men de tennene som har blitt skjeve plager meg veldig, legger merke til de hver eneste dag Fint om noen har noen erfaringer med dette som de gjerne vil dele
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå