Gå til innhold

herbalife produkter


2010

Anbefalte innlegg

positive eller negative erfaringer?

noen som har noen historier eller lignende? Hvilke produkter som er bra og hvilke som ikke har fungert på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

positive eller negative erfaringer?

noen som har noen historier eller lignende? Hvilke produkter som er bra og hvilke som ikke har fungert på deg?

Det kommer an på hva du skal bruke det til. Selve produktene er bra sammensatt mht næringsstoffer, men det er fullt mulig å få i seg det samme med vanlig mat til en mye rimeligere sum.

Skal du slanke deg så er det bedre å gjøre det med å spise vanlig mat. Før eller senere må du begynne å spise vanlig mat, du kan ikke bare drikke shaker resten av livet. Hvis du går over fra å drikke shaker til å spise vanlig mat kan det være vanskelig å bedømme hvor mye du bør spise. Hvis du derimot har gått ned i vekt ved å spise vanlig mat så vet du jo hvor mye mat som er passelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg anbefaler deg å ta en titt her.

Link

Herbalife inneholder ikke noe magisk,og er uforholdsmessig dyrt i forhold til andre måltidserstattere, om du først skal velge pulvertilnærmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjenskap til hearbalife, men ville bare høra hva andre syntes om produktene:) Jeg drikker ikke shake for å slanke meg, men for jeg synes det er godt, Spiste aldri frokost før, men nå drikker jeg shake til frokost.. Da får jeg hvertfall noe i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...