Plym Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Ser at Ikea også fører benkeplater i sten (og akryl). Jeg finner ikke disse på nettsidene. er det noen som har bestilt f.eks. granitt derfra, og som kan opplyse meg om prisnivå? (ja, jeg kan ringe dem, men jeg lurer nå). Akrylplatene - er de fine? Likner det på kompaktlaminat?
Gjest Gjest_Lulu Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Om jeg ikke husker feil så er prisen pr. løpemeter ca. 3400 (40-62 dypde).
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Jeg vurderte også benkeplate i stein - til en venn sa: Da får du skarpe lyder på kjøkkenet ditt hver gang du setter fra deg en kjele, tallerken eller glass på benken. Og det er ofte.
Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg er utrolig glad for at jeg valgte granittplate på mitt kjøkken. Det er både lekkert og veldig, veldig praktisk. Forstår ikke at det er noe problem med lyden fra ting du setter fra deg som en skrev her? Det har ihvertfall aldri jeg sett på som noe problem, har heller aldri hørt andre har sagt det føles som noe problem. Jeg synes det er nydelig og helt utrolig lett å holde rent. Har hatt forskjellige laminat-plater på mine forrige kjøkkener - og de har blitt utrolig stygge etter en tids bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå