Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Fikk påvist kondylomer i juni etter oga ha rota med en fyr med et rykte så dåtlig som fy, han smitta vennina mi også for han hadde seg med henne også, men benekter det.. Men jeg har hatt to curer med condolyne å en med wartec og vortene er fremdeles ikke borte, synes bare det blir mer og mer.. Var hos gynekolog for et par måneder siden for og skjekke opp en syste, jeg nevnte kjønnsvortene for ham og han skrev en respet på aladara til meg? Er det verdt og satse på denne har hørt at den koster en del ? og om man har kjønnsvorter tror dere at det er lurt med intimbarbering, eller om det da blir spredning.. Jeg er så lei av disse greiene nå synes jeg er ganske ekkel og humøret er ikke helt på topp, så har du det faktum at for 2 månder siden traff jeg en veldig ålreit fyr, og vi har vel rota litt, men vi har ikke hatt sex og jeg har så dåli smvittighet tenk hvis jeg har smitta ham! Men burde jeg fortelle ham om detfor hvis jeg ikke har smitta ham skremmer jeg ham ikke bort da. Og hvis jeg har smitta ham, så er det jo enkelt og oppdage å kjønnsvorter er jo ikke farlige de har bare dårli psykisk påvirkning. Så jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre vil ikke skremme ham bort heller på grunn av at jeg er ekkel og har klart å pådrå meg sånn dritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå