Gjest Gjest_Høst_* Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hvem er best av disse to legendariske programlederne synes dere?
Chiyo Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Liker ingen av de to noe særlig. Hvordan det?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Liker ingen av de to noe særlig. Hvordan det? Hvorfor liker du ingen av disse? De er jo ekstremt folkekjære.
Gjest strykebrett Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Haha! Fantastisk problemstilling. Jeg tror jeg går for Tande-P, han har så artig dialekt.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Begge to er omtrent like gode på å gapskratte av sine egne "morsomheter". Men Dan Børge er et lite hakk mindre tragisk enn Tande P.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Begge to er omtrent like gode på å gapskratte av sine egne "morsomheter". Men Dan Børge er et lite hakk mindre tragisk enn Tande P. Synes både Tande-P og Dan Børge Akerø har veldig mange bra morsomheter og humor. Holder en knapp på Dan Børge som den beste.
annamaria8 Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 De er jo veldig gode programledere begge to, men jeg holder også en knapp på Dan Børge. Han veifter ikke så mye med armene (roligere i kroppen).
Chiyo Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Liker ingen av de to noe særlig. Hvordan det? Hvorfor liker du ingen av disse? De er jo ekstremt folkekjære. ja visst en ser mye på NRK. Dessuten er jeg bare 19 har ikke sett mye av dem desverre. Ser ikke på deres programmer,bortsett fra at vi hjemme så på Klasse Kampen om lørdagen når jeg var mindre. Så visst jeg MÅ velge sier jeg Dan Børge, men bare visst jeg må velge en av de. For som jeg sa... jeg liker ikke noen av dem særlig. Dessuten litt slemt å favorisere. Håper ikke TandeP blir lei seg over at jeg nevnte Dan Børge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå