Gjest Emmanuelle Skrevet 23. november 2009 #42 Skrevet 23. november 2009 Jeg var nesten 21, dritafull og la an på bestekompisen min på fest. Husker ingenting fra selve greia, men han sa at det var ytterst tragisk :gjeiper: Ble sammen etterpå, så det var i grunnen helt greit.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #43 Skrevet 23. november 2009 Jeg og bestekompisen min gjennom 10 år (vi var 17 da) hadde drukket mer enn nok, plutselig la jeg en hånd på skrittet hans foran alle på en fest, og et minutt etter gikk vi til sengs og hadde heftig sex i flere timer. Jeg husker lite, men det jeg husker kommer aldri til å bli glemt... Det var mislykket, vi var så klønete, overivrige og desperate. Så endte det med at jeg tissa på meg. Jeg håper virkelig han ikke husker det, for det har han aldri nevnt. Nå er det 3 år siden sist, det tok sin tid før vi snakket sammen igjen. Nå er vi bestevenner igjen, og jeg har truffet den rette, og alt er fint. ^^
Gjest tafle Skrevet 24. november 2009 #44 Skrevet 24. november 2009 Jeg var 22, han 25, og vi hadde vært sammen i et år. På ferie, uten romkamerater, familie og andre hensyn å ta, så var det plutselig fritt fram:) Var en kjempeopplevelse, syns han var søt fordi vi hadde hatt 2 glass vin hver, og han ville vente til vi var edru. Og ombestemte seg på 2sek. Vi hadde gjort alt utenom anal/vaginal penetrering med penis, så det var ikke noe "første gang jeg så en gutt naken"debut. Han holdt ikke kjempelenge, men det var bare godt og fantastisk, og har siden bare blitt bedre, og nå gleder jeg meg til å dele resten av livet mitt med ham. (og så ble han veldig glad da jeg senere begynte på p-piller, mens jeg har merket at jeg tenner på kondom! Sært*)
Gjest Siri Anne Skrevet 25. november 2009 #45 Skrevet 25. november 2009 Jeg var 15 1/2. Han var 22 eller 23. Husker ikke helt pga mye alkohol.
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 30. november 2009 #46 Skrevet 30. november 2009 Hjemme hos meg med min daværende kjæreste. I misjonæren. Jeg var 14.
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 1. desember 2009 #47 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er 24 og fortsatt jomfru og har vært forlovet i snart 4 år. Er jeg rar?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #48 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er 24 og fortsatt jomfru og har vært forlovet i snart 4 år. Er jeg rar? sexualitet er noe fantastisk som deles mellom to mennesker. (eller flere ) ikke noe å utsette i grunn, fire år blir bare veldig feil for min del.
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 1. desember 2009 #49 Skrevet 1. desember 2009 sexualitet er noe fantastisk som deles mellom to mennesker. (eller flere ) ikke noe å utsette i grunn, fire år blir bare veldig feil for min del. tja det kommer jo egentlig ann på... Han har aldri spurt meg om det og han vet jeg er jomfu. Drømmen min har alltid vært å vente til bryllupet. Kanskje jeg er gammeldags men Han forstår meg ganske godt og har aldri spurt meg om det siden han vet hvordan jeg tenker. Vi har vært sammen i 6 år nå, men har det kjempe kjempe fint. Vi er sammen hver eneste dag, eneste er at vi bor hver for oss. Det er egentlig ingen problem å ha sex nå, men det er heller ingen problem å vente:)
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #50 Skrevet 6. desember 2009 Første gang skal gjøres og glemmes;) Jeg var heldig..min første kjæreste..17 og ett halvt..på rommet hans i fylla...vi hadde vært sammen i 2 måneder og jeg var klar som ett eg..var skikkli vondt, men da vi hadde hatt sex ett par ganger ble han den beste jeg noen gang har hatt!! multiorgasmer altså:D
Hettan Skrevet 6. desember 2009 #51 Skrevet 6. desember 2009 Eg var 16 han ble 16 to mnd etterpå.. og så var det etter skolen hjemme hos han på rommet mens moren og de fem søskene var i stuen... eg hadde lyst helt frem til han fikk av meg buksen, da sa eg nei flere ganger uten at han hørte på meg.. Men ingen varige men etter det... Var bare vondt i noen timer etterpå.. og eg tok til fornuft og dumpet han 4 mnd senere... Angrer litt på det, men som min nåværende kjæreste sier så kan eg uansett ikkje endre det som har skjedd i fortiden, men eg kan forandre fremtiden.. Han var jomfru når vi ble sammen i sommer.. og han er storebroren til min beste venninne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå