Gå til innhold

Hvordan mistet du dyden?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde åpenbart ingen mødom å miste så mitt første samleie gikk bare fint :)

Hvis du lurte på stilling, så var det vanlig misjonær :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

På et loft som 16 åring med en voksen mann, i misjonærstillinga :gjeiper:

Skrevet

I et telt på festival med en engelskmann :fnise:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Jeg pulte.

Jepp, det var sånn det skjedde her også.

Skrevet

Jeg ble presset til det. Ikke av fyren, men ei venninne. Hun mente at jeg burde slutte å være så kjedelig, og innrømte senere at hun gjorde det fordi hun var misunnelig på meg og ville at vi skulle ha hatt sex med samme person. Så uansett ble jeg liggende med en fyr jeg overhodet ikke hadde følelser for over meg på en liten hybel. Etter å ha sprengt hinna kjørte han på med noen omganger med hardpuling der han bare tenkte på seg selv. Etterpå ble venninna mi inn på badet og viste meg resultatet i et lite håndspeil. Og ja, jeg hadde nok blitt voksen dame, og litt større nedentil. Takk til henne for at det ikke skjedde med en prins og fyrverkeri :kjefte:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
På et loft som 16 åring med en voksen mann, i misjonærstillinga :gjeiper:

Næmmen fy da! Dette er jo akkurat det som mange her inne moraliserer over. Du er jo offer for et overgrep, av en skitten gris som kanskje kunne vært faren din (om han var så voksen da). Jeg regner selvfølgelig med at du ikke gjorde dette frivillig, du ble utnyttet på det groveste og visste ikke helt hva du gjorde og er følgelig å betrakte som offer i denne saken med en grusom kynisk og ekkel (et svært benyttet KG-uttrykk) mann som burde vært straffet skikkelig :ironi:

Skrevet
Næmmen fy da! Dette er jo akkurat det som mange her inne moraliserer over. Du er jo offer for et overgrep, av en skitten gris som kanskje kunne vært faren din (om han var så voksen da). Jeg regner selvfølgelig med at du ikke gjorde dette frivillig, du ble utnyttet på det groveste og visste ikke helt hva du gjorde og er følgelig å betrakte som offer i denne saken med en grusom kynisk og ekkel (et svært benyttet KG-uttrykk) mann som burde vært straffet skikkelig :ironi:

Haha, takk, jeg tenkte på det selv, og lurte på hvorfor det ikke hadde blitt ramaskrik her enda..

Skrevet
Næmmen fy da! Dette er jo akkurat det som mange her inne moraliserer over. Du er jo offer for et overgrep, av en skitten gris som kanskje kunne vært faren din (om han var så voksen da). Jeg regner selvfølgelig med at du ikke gjorde dette frivillig, du ble utnyttet på det groveste og visste ikke helt hva du gjorde og er følgelig å betrakte som offer i denne saken med en grusom kynisk og ekkel (et svært benyttet KG-uttrykk) mann som burde vært straffet skikkelig

Det er nyanser i alt. Det kan ha vært fullstendig frivillig fra hennes side, eller han kan i større eller mindre grad fått viljen sin igjennom.

Jeg vokste opp i et lite miljø i nordnorge. Når jeg var 16 dro jeg på en fest til en voksen mann ifølge med ei venninne. Dagen etter våknet jeg opp på sofaen med et teppe over meg, og trusene liggende på bordet ved siden av. Når jeg kjente etter var det tydelig at han både hadde tatt forseglingen og lagt igjen en liten hilsing der. Vi hadde selvsagt hatt et nachspiel som helt sikkert var hyggeligere for han enn for meg, og venninna mi hadde gått hjem. Jeg var noe betenkt der jeg fikk på meg buksa, og håpet at hva som hadde skjedd ikke ville komme ut. Jeg var med på det der og da, men det er veldig lett å utnytte ungdom og naivitet, spesielt med alkohol inn i bildet.

Nå så er jeg stolt mamma for første gang, og må innrømme at jeg ser veldig ned på den fyren når jeg drar forbi stedet han jobber. Jeg har jo fortsatt minner om ansiktet hans da han lå over meg og stønnet og pumpet...

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Det er nyanser i alt. Det kan ha vært fullstendig frivillig fra hennes side, eller han kan i større eller mindre grad fått viljen sin igjennom.

Jeg vokste opp i et lite miljø i nordnorge. Når jeg var 16 dro jeg på en fest til en voksen mann ifølge med ei venninne. Dagen etter våknet jeg opp på sofaen med et teppe over meg, og trusene liggende på bordet ved siden av. Når jeg kjente etter var det tydelig at han både hadde tatt forseglingen og lagt igjen en liten hilsing der. Vi hadde selvsagt hatt et nachspiel som helt sikkert var hyggeligere for han enn for meg, og venninna mi hadde gått hjem. Jeg var noe betenkt der jeg fikk på meg buksa, og håpet at hva som hadde skjedd ikke ville komme ut. Jeg var med på det der og da, men det er veldig lett å utnytte ungdom og naivitet, spesielt med alkohol inn i bildet.

Nå så er jeg stolt mamma for første gang, og må innrømme at jeg ser veldig ned på den fyren når jeg drar forbi stedet han jobber. Jeg har jo fortsatt minner om ansiktet hans da han lå over meg og stønnet og pumpet...

Sorry men historien din virker begrenset troverdig. Først skriver du

"Dagen etter våknet jeg opp på sofaen med et teppe over meg, og trusene liggende på bordet ved siden av. Når jeg kjente etter var det tydelig at han både hadde tatt forseglingen og lagt igjen en liten hilsing der." Så kommer "Jeg var med på det der og da..... Jeg har jo fortsatt minner om ansiktet hans da han lå over meg og stønnet og pumpet..."

Hva husker du egentlig og hva er realia her?

Skrevet

Jeg mistet også dyden etter å ha blitt pult på fest. Jeg var 15, men i mitt tilfelle var det helt utrolig godt å få en pikk oppi meg. Det var mer som "Au...ååååh jaaah" da han trengte inn. Enda bedre ble det når det fortsatte. :sengekos: Jeg er dog redd det gjorde meg litt umoralsk, for jeg lå med tre gutter/menn det året. :rødme:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja faktisk så maste han på meg og tilslutt overtalte meg, så jeg gjorde det. For å ikke virke umoden og barnslig...

Han var 29 år og jeg ville tilfredstille han så han ikke skulle tro jeg var ei lita jente som ikke kunne noen ting :sjenert:

Husker det var mye blod og smerter og ikke akkurat det beste jeg har opplevd.

Skrevet

Jeg mistet dyden 2 uker før jeg ble 16, med min daværende 21 år gamle kjæreste. Han var svært snill, tålmodig og eksperimentrell av seg, så jeg fikk mange gode opplevelser i senga, kan man si. Det var riktignok riiimelig vondt, blødde i tre dager, før det ble mye bedre! :)

Skrevet
Hva husker du egentlig og hva er realia her?

Altså, jeg var en smule forvirret når jeg våknet, før det gikk opp for meg hva som hadde skjedd. Jeg hadde vært full, ikke hatt blackout. Jeg husker at han spurte om vi kunne pule og dro ned buksa, og jeg husker at han la seg til rette mellom bena mine. Som med Mysticgirl var det snakk om barnerov, noe som er helt på grensen. Hvorfor drømmer egentlig menn om å ligge med jomfruer?

Skrevet

Jeg ble voldtatt av en danske, som egentlig var fra Irak, i Danmark! da var jeg 15 år...tre uker før jeg fylte 16..Fantastiske minner? ikke så veldig...

Gjest Gjest_Forelsket_*
Skrevet

Føler det trengs en solskinn historie uten 14iss press her:

Jeg ventet til jeg var klar og da var jeg 20, og nettopp møtt en gutt som jeg på ett merkelig vis følte var drømme prinsen. Og vi Har hold sammen siden og lever happy og pervo liv sammen <3 hihi

PS: Ble vel kalt luremus i min tenårings tid, men det var jo bare fortjent ;) haha

Skrevet

Mistet dyden med en fransk møkkamann som var elendig i sengen.Bare tull at franskmenn er verdens beste elskere.

Skrevet

Jeg ble voldtatt som 15åring. Var på fylla, aner ikke hvem fyren var og tror egentlig ikke fyren er klar over den dag i dag at han voldtok noen.

jeg var redd og peip fram et nei i det han dro av meg trusa, dro han litt i året og prøvde å slå han. Han stønna bare verre og jeg tror han tok det som kos. Han kjørte på og gjenntok hele tiden at jeg måtte komme, jeg måtte komme at han ga seg ikke før jeg ble tilfredsstilt. Jeg faka en orgasme og han kjørte på enda litt til. Deretter tvang han meg til diverse andre ting og forlot meg senere gråtende på guttedoen på en offentlig fest.

Utrolig nok gjordet det ikke spesielt vondt - tror det var mer stoltheten og selvtillitten som fikk seg en real trøkk. Og selvsagt selvbildet.

Første gang jeg hadde sex etter det var med min nåværende kjæreste da jeg var 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...