Gå til innhold

Hvordan mistet du dyden?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Altså, jeg var en smule forvirret når jeg våknet, før det gikk opp for meg hva som hadde skjedd. Jeg hadde vært full, ikke hatt blackout. Jeg husker at han spurte om vi kunne pule og dro ned buksa, og jeg husker at han la seg til rette mellom bena mine. Som med Mysticgirl var det snakk om barnerov, noe som er helt på grensen. Hvorfor drømmer egentlig menn om å ligge med jomfruer?

Fordi det er status å være aller først der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke mistet den enda - selv om jeg er i slutten av 20-årene. :sjenert: Noen tips?

Skrevet
Har ikke mistet den enda - selv om jeg er i slutten av 20-årene. :sjenert: Noen tips?

Tips til å miste dyden? Det er vel egentlig ikke så vanskelig hvis man går inn for det... skaff deg en ONS :smoke:

Men det er ingen vits i å gjøre noe du senere vil komme til å angre på. MYE bedre å finne en seriøs kjæreste først :yvonne:

Skrevet

Får helt vondt i magen av å lese om dere som ble voldtatt første gangen.. Håper det går bra med dere etter det :klem:

Jeg mistet den som 16-åring til en ferieflørt. Angrer ikke et sekund :)

Gjest Gjest_forelsket_*
Skrevet

JEHEI!!

Ikke stress! Viss du ikke føler for å bli en løs tøs da ;)

Kan sikker være gøy det å.

Men finest å vente til å faller/forelsker deg, Da blir det en helt fantastisk opplevelse!

DU har muligheten til prinsesse opplevelse, viss du har is i magen (musa) Kjøp en dildo så lenge ;)

Skrevet
Får helt vondt i magen av å lese om dere som ble voldtatt første gangen.. Håper det går bra med dere etter det :klem:

For min del er det 4 år siden og det tok to år før jeg hadde sex igjen. Jeg slet i over ett år før jeg klarte å virkelig slippe alle hemninger i senga med mikn nåværende kjæreste og enda i dag så sliter jeg av og til når vi skal ha sex. Men igjen så har jeg aldri fått behandling for det da. Ikke Psykolog, ingeting. Blir nok noe annet for de som får hjelp for det.

Sånn alt i alt går det bra da :) Derimot tror jeg nok at jeg hadde slitt veeeldig med å ha sex med en ny mann om det skulle bli slutt med min nåværende (ikke at jeg tror det blir det) for jeg har veeldig vanskelig for å stole på menn generelt.

Skrevet
Tips til å miste dyden? Det er vel egentlig ikke så vanskelig hvis man går inn for det... skaff deg en ONS :smoke:

Men det er ingen vits i å gjøre noe du senere vil komme til å angre på. MYE bedre å finne en seriøs kjæreste først :yvonne:

JEHEI!!

Ikke stress! Viss du ikke føler for å bli en løs tøs da ;)

Kan sikker være gøy det å.

Men finest å vente til å faller/forelsker deg, Da blir det en helt fantastisk opplevelse!

DU har muligheten til prinsesse opplevelse, viss du har is i magen (musa) Kjøp en dildo så lenge ;)

:ler: Takk for rådene. Mye har vel med usikkerhet rundt legning å gjøre. Er ikke guttegæren nok. Tror jeg.

Gjest Gjest_forelsket_*
Skrevet
:ler: Takk for rådene. Mye har vel med usikkerhet rundt legning å gjøre. Er ikke guttegæren nok. Tror jeg.

Men dildo trenger du før eller senere da iallfall!!

Tenk da må jo du (også) like tanken med strapp on på jenter ;) hehe..

Da er du forberedt da jenta dukker opp.

Vent å se hva du plutselig står og sikler på endag ;)

Hvorfor ikke prøve litt av hvert.. :)

Skrevet
Men dildo trenger du før eller senere da iallfall!!

Tenk da må jo du (også) like tanken med strapp on på jenter ;) hehe..

Da er du forberedt da jenta dukker opp.

Vent å se hva du plutselig står og sikler på endag ;)

Hvorfor ikke prøve litt av hvert.. :)

Vel, dildo er kanskje ikke helt meg. :) Forresten, jeg sikler nok litt på begge kjønn, men kanskje litt mer på jenter. Uff, jeg høres ut som en freak.

Gjest Gjest_forelsket_*
Skrevet
Vel, dildo er kanskje ikke helt meg. :) Forresten, jeg sikler nok litt på begge kjønn, men kanskje litt mer på jenter. Uff, jeg høres ut som en freak.

Nei nå får du gi deg, Høres bare ut som en lesbe eller bisexuell.

hehe...

Er da lov det i 2009. Du skal være glad du er født på denne tiden,

kos deg med legningen din uansett hva du finner ut! STÅ PÅ, go girl!

Skrevet
Nei nå får du gi deg, Høres bare ut som en lesbe eller bisexuell.

hehe...

Er da lov det i 2009. Du skal være glad du er født på denne tiden,

kos deg med legningen din uansett hva du finner ut! STÅ PÅ, go girl!

:klemmer: Takk.

Skrevet

Mistet min noen uker etter 16 års dagen min med min daverende kjæreste. Vi hadde snakket om det lenge, men ville vente til jeg var 16 siden han var 19. Begge var jomfru og hadde gjort omtrent alt sammen utenom selve penetreringen. Så en kveld kjørte vi til en privat strand som familien min har. Hadde med teppe og litt mat. Pirret hverandre skikkelig opp der og ene førte til andre. Var ingen av oss som hadde trodd det skulle skje der. Men sånn ble det til. Vi brukte god tid og hadde det skikkelig godt. Var litt vondt i begynnelsen, men gikk over. Var ikke flaut og han var den beste jeg kunne ha mistet jomrfudommen med. Ble noen runder med sex mellom oss etterpå og. Men som de fleste ungdomsforholdene så gikk vi fra hverandre etter noen år sammen. Men vi har godt kontakt endå og har snakket om den strandturen mange ganger.. :D

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

angrer på det, da.. men.. hehe

Begge to hadde drukket litt, han alt for mye. Han var inni meg en gang før han sovnet. (Takk GUUD)

Det var forferdelig vondt og blødde umenneskelig mye.

Jah, veldig romantisk.

Sier det igjen. Angrer på at DET var min første..

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet
angrer på det, da.. men.. hehe

Begge to hadde drukket litt, han alt for mye. Han var inni meg en gang før han sovnet. (Takk GUUD)

Det var forferdelig vondt og blødde umenneskelig mye.

Jah, veldig romantisk.

Sier det igjen. Angrer på at DET var min første..

Var forresten 18.

Skrevet

Det går bra nå ja.. men jeg godtok ikke før jeg var rundt 19år at jeg faktisk var blitt voldtatt.. og da hadde jeg noen vonde år! Klarer ikke ha sex når jeg har drukket alkohol.. noe som egentlig er likegreit..

Skrevet

Mistet min som 16 åring på skolen.. på badstuen.. på avsluttningsfesten :fnise:

Gjest Gjest_Netti_*
Skrevet

Jeg var 15, hadde akkurat flytta på barnevernsinstutisjon pga omsorgssvikt av min mor og stefar.

Første lørdagen jeg var på institusjonen ble jeg med en annen jente derifra på fylla i sentrum, og vi ble med en mann som sa han var nyutdanna politi hjem på nachpiel. Han var 36..

Han fant frem hasj, og vi røkte. Venninna mi sovna, og han dro med meg inn på soverommet.

Husker ingenting av selve sexen, men husker jeg stod på badet å gråt når han var ferdig, med sæd og blod rennende nedover bena... jævlig..

Husker jeg ikke fant venninna mi (hun dro når hun våkna og hørte hva vi holdt på med på soverommet).

Så stakk jeg, og ringte institusjonen som henta meg og kjørte meg tilbake...

Ikke noen god første gang, men fikk heldigvis ikke noen varige mèn av det...

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

I et telt med to jenter, jeg 13, jentene 18 og 20

Skrevet

Med min gjevnaldrende kjæreste da jeg var 16. Begge var jomfru. Han kom inn i meg, og kom umiddelbart... Stas! :ler: Ble aldri stort mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...