Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei! Tenkte å slutte på p-piller. Har akkurat begynt på et nytt brett, men tenkte å slutte før jeg kom til de små tablettene. Men når begynner man å blø da? Dagen etter eller når som helst? Tenkte å tilpasse dette sånn at jeg vil få mensen til en spesiell tid i måneden. Derfor må jeg vite om man begynner å blø dagen etter man slutter eller hvor tid man gjør det.
Envy Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 jeg skjønte ikke helt hva du mente der. men sist gang jeg skulle slutte på pilla anbefalte legen å ta til brettet var ferdig. da vil du jo få mensen som vanlig, ca 3 dager etter pilleslutt. tror ikke det er spesielt lurt å slutte midt i et brett, da ville jeg heller begynt rett på neste brett og tatt noen piller slik at jeg stoppet på de 3 dager før den dagen du vil ha mensen.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Var litt dårlig forklart Men har akkurat begynt på et brett. Og jeg vil ha mensen i begynnelsen av desember (2 uker til ca). Det passer best å ha det da. Vil jo få det i beg av januar også da ca. Men kan jeg slutte på brettet om 2 uker da? Selv om det er enda 1 uke igjen på det før småpillene?. Bare si fra om du ikke skjønte det =)
Envy Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 personlig ville jeg ventet til brettet var ferdig, eller evt fortsatt på neste brett for å da utsette den mensen som egentlig kommer i starten av des. slik at du får den første mensen etter pilleslutt i starten av jan. Jeg mener legen sa noe om at det er lettere for kroppen å komme inn i en stabil rytme da, men jeg er ingen lege, så det er kanksje lurt å ringe på fastlegekontoret og forhøre seg der? de som svarer på tlf der pleier å ha peil på sånne småting!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå