Gå til innhold

? :P


Gjest tufse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo, det kan man! Og også hvor mange ganger du har gjort det, og hvor lenge du var på siden!

Da får du jo i såfall forklare hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det finnes applikasjoner som kan gi deg statistikk på hvem som besøker siden din, -men for at noen skal dukke opp der så er det ikke nok at de bare har sett på siden, de må ha vært interaktive med deg.

Så hvis du har skrevet ting på veggen til noen eller noen til deg, poket, eller gjort andre ting som gjør at din profil bli "tilknyttet" en annen så kan man ut i fra disse opplysningene sjekke hvem du har vær mest interaktiv med ved å bruke en "stalker"-applikasjon.

Det er altså ikke mulig å sjekke om du bare har vært inne å lest på noen side, eller om noen bare har lest din.

Så svaret på spm. ditt blir vel nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det finnes applikasjoner som kan gi deg statistikk på hvem som besøker siden din, -men for at noen skal dukke opp der så er det ikke nok at de bare har sett på siden, de må ha vært interaktive med deg.

Så hvis du har skrevet ting på veggen til noen eller noen til deg, poket, eller gjort andre ting som gjør at din profil bli "tilknyttet" en annen så kan man ut i fra disse opplysningene sjekke hvem du har vær mest interaktiv med ved å bruke en "stalker"-applikasjon.

Det er altså ikke mulig å sjekke om du bare har vært inne å lest på noen side, eller om noen bare har lest din.

Så svaret på spm. ditt blir vel nei! :)

ok, så det er slik det fungerer. Tusen takk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det finnes applikasjoner som kan gi deg statistikk på hvem som besøker siden din, -men for at noen skal dukke opp der så er det ikke nok at de bare har sett på siden, de må ha vært interaktive med deg.

Så hvis du har skrevet ting på veggen til noen eller noen til deg, poket, eller gjort andre ting som gjør at din profil bli "tilknyttet" en annen så kan man ut i fra disse opplysningene sjekke hvem du har vær mest interaktiv med ved å bruke en "stalker"-applikasjon.

Det er altså ikke mulig å sjekke om du bare har vært inne å lest på noen side, eller om noen bare har lest din.

Så svaret på spm. ditt blir vel nei! :)

Næhhææhhæææi! De aplikasjonene er bare tull Jeg har ofte kommet øverst på lista når folk jeg "kjenner" har tatt de testene, og det er personer jeg verken har vært innom eller skrevet noe til.

Jeg tror de aplikasjonene bare blir laget for at de som eier det skal få tilgang til informasjonen på din profil, så de feks kan tjene penger på å selge emailadressen din osv... Hver gang man godtar en aplikasjon så har eierne av aplikasjonen lov til å bruke din info (inkludert bilder) som de vil. Det skriver man under på når man lager facebook-kontoen sin.

Syng da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...