Gjest Gjest_Carrie_* Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Er det noe som vet om noen bra klinikker i oslo for denne vidunder behandlingen?
Gjest Lill-Heidi Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Er det noe som vet om noen bra klinikker i oslo for denne vidunder behandlingen?
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Du finner klinikkene på www.universalcontourwrap.no
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Er det noe som vet om noen bra klinikker i oslo for denne vidunder behandlingen? Ta badstu i 1-2 timer. Samme effekt, sunnere, og mye billigere.
Gjest Fr.Fresh Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Ta badstu i 1-2 timer. Samme effekt, sunnere, og mye billigere.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Det er ikke særlig sunt å sitte 1-2 timer i badstu da, hvis du ikke er ute etter dehydrering.... Har selv tatt behandlingen, og det funker som bare det! Alle som er opptatt av helse vet at avgiftning er positivt for hele systemet, og det er nettopp det behandlingen gjør, avgifter kroppen. Selv har jeg en sykdom som gjør at nyrene mine ikke jobber optimalt, og denne behandlingen hjelper meg til å fungere bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå