toyses Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Pappa kommer hjem fra sykehuset i dag etter en operasjon inne i munnen. I 1 måned får han ikke lov til å spise fast føde, derfor må vi prøve å lage noe godt som er mulig for han å spise. Har dere noen tips? Skulle helst hatt noe annet enn suppe eller potetmos. Vi kan jo ikke ha det hver dag. Håper dere har noen gode middagstips
Xtra_lilje Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 (endret) hva med å mose andre grønnsaker? blomkål/brokkolimos feks. Ellers kan jo supper varieres i det uendelige. Mose ulike frukter; pærer, fersken osv. Lage smoothies. Endret 18. november 2009 av Xtra_lilje
Brunhilde Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Fiskegrateng er mykt. Bollefrikassé er godt, selv om alt moses sammen. Ellers er jeg enig at supper kan varieres i det uendelige. Lykke til.
vimse Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 (endret) Det går jo an å mose vanlig middagsmat, så det ikke trenger bli til å lage flere forskjellige middager til et måltid Endret 18. november 2009 av vimse
Petter Sprett Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg spiste vaniljeis i en uke etter å ha svidd vekk mandlene med laser, men da var jeg møkk lei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå