Gå til innhold

pulsklokketrøbbel


Gjest Gjest_pasta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pasta_*

Spør dere først jeg, for jeg har ikke tid til å dra til sportsbutikk før slutten av neste uke.

Jeg har en pulsreim som jeg måtte bytte batteri i. For åpne opp til batteriet trengs en mynt, som man bruker til å vri av lokket. I lokket sitter da altså det runde batteriet.. Håper dere som har sånn skjønte det!

Jeg har satt i nytt batteri, men får ikke lokket på plass! Har sittet i en time nå og prøvd, og det er virkelig frustrerende. Lokket går bare delvis på, og da oppfatter ikke pulsklokken signalene.

Dersom noen av dere har en slik pulsklokke, og vet hva trikset er for å lukke den helt, fortell meg det gjerne! Da er jeg evig takknemlig :D Er så avhengig av å trene med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør dere først jeg, for jeg har ikke tid til å dra til sportsbutikk før slutten av neste uke.

Jeg har en pulsreim som jeg måtte bytte batteri i. For åpne opp til batteriet trengs en mynt, som man bruker til å vri av lokket. I lokket sitter da altså det runde batteriet.. Håper dere som har sånn skjønte det!

Jeg har satt i nytt batteri, men får ikke lokket på plass! Har sittet i en time nå og prøvd, og det er virkelig frustrerende. Lokket går bare delvis på, og da oppfatter ikke pulsklokken signalene.

Dersom noen av dere har en slik pulsklokke, og vet hva trikset er for å lukke den helt, fortell meg det gjerne! Da er jeg evig takknemlig :D Er så avhengig av å trene med den!

Jeg har et tilsvarende pulssensorbelte til min sykkelcomputer. Jeg har skiftet batteri på det, jeg brukte et kronestykke for å skru opp lokket, tok ut batteriet, satte inn det nye batteriet og skrudde på lokket med kronestykket.

Hva kan være årsaken til at du ikke får skrudd på lokket:

- Kan du ha satt batteriet feil vei?

- Treffer du sporene som gjengen på lokket skal inn i?

- Er det en IQ-sperre på lokket? :gjeiper:

Jeg har trent med pulsmåler ganske lenge, og jeg vet derfor ganske nøyaktig hva pulsen er selv om jeg ikke ser på computeren, jeg kjenner det på pusten. Om du ikke får på lokket i dag så kan du da trene allikevel, det kan være nyttig å måtte kjenne på kroppen og ikke bare se slavisk på pulsklokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg er nok blitt litt for avhengig av den. Kjenner ikke på kroppen hvilken puls jeg har - har ikke trent så lenge.

En venninne prøvde nå å lukke den, hun tenkte det samme som meg: trykke den ned der det står open, og så vri igjen med kronestykket. Men det går faktisk ikke! Enten er det en IQ-sperre (håper ikke det..) ellers så er det noe galt med sporene.. Så har jeg sikkert ødelagt de mer av all prøvingen =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...