Gå til innhold

Hva synes dere andre om meg?


Gjest Gjest_HubbaBubba_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_HubbaBubba_*

Jeg er en 27 år gammel jente som er singel og glad i å feste og ha det gøy. Jeg er absolutt ikke ei som driver med stoff eller som er spinnvill og crazy eller trailer-trash, flyfille, ludder eller noe som helst.. Jeg har aldri vært med noen hjem fra byen eller noe. Jeg er bare ei normal sprudlende humporfylt jente som elsker å være sammen med folk i godt lag og ta en god fest foreksempel.

Men har vanskelig for å treffe nye venner da jeg ikke har så mange venner, men ønsker meg flere slik at jeg kan få være i en gjeng med jenter og gutter som ikke er redd for å ta seg en morsom fest!

Ja, nå ble det kanskje litt "mye" festprat, men er fordi det er fest som jeg lurer på hva folk mener om. Er ikke kun det jeg er opptatt av altså..

Jeg hadde likt kjempegodt å være en del av en gjeng slik jeg ser "alle andre har", jeg har så mye tilby andre potensielle venner. Jeg er ganske lett å ha med å gjøre og jeg er kjent for å være en ganske humoristisk person, jeg blir omtrent aldri sur og er full av gode råd og støtte og trøst til andre. Men jeg får ikke gitt alt jeg har til folk, fordi ingen av dere er der for meg til å gi til.

Hva hadde dere respondert om jeg f.eks lagt ut en sånn treffannonse her på kvinneguiden. Hadde du synes at jeg hørtes barnslig ut (pga. min elsk på fest og moro eller annet) eller hadde du liksom kjent deg igjen og kanskje villet blitt min venn?

Dette er et rent "overfladisk" spørsmål.. For at jeg lurer på om hva folk synes om min person slik jeg har prøvd å beskrive den nå!

So..what say you? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har du ikke venner? Har du nettopp flyttet e.l?

Du skriver ikke så mye om deg selv, hvilke interesser har du og hva liker du å gjøre annet enn å feste? For min del er det viktigere med hvem du er, hva du står for og hvilke interesser du har, enn hvorvidt du liker å feste eller ikke. Jeg liker godt å ta meg en fest eller en bytur i blant, så en venninne som ikke likte det kunne vel kanskje falt litt utenfor i helgene. Men det er jo ikke akkurat det viktigste i et vennskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 27 år gammel jente som er singel og glad i å feste og ha det gøy. Jeg er absolutt ikke ei som driver med stoff eller som er spinnvill og crazy eller trailer-trash, flyfille, ludder eller noe som helst.. Jeg har aldri vært med noen hjem fra byen eller noe. Jeg er bare ei normal sprudlende humporfylt jente som elsker å være sammen med folk i godt lag og ta en god fest foreksempel.

Jeg reagerer vel litt på at du må forsvare så veldig at du liker å feste. Virker rart på meg. Det er helt greit å bare nevne fest blant en av sine interesser, uten at vi skal tro du er narkomant ludder av den grunn. Synes det blir litt for mye informasjon når du også må forsikre om at du aldri har vært med noen hjem fra byen. :) Så nei, annonsen falt ikke i smak hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt ikke i smak hos meg, rett og slett fordi du beskriver deg selv og ditt liv som ganske annerledes enn mitt.

Ble litt mye fest og moro for min del, og du skriver jo ikke mer om deg selv enn det.

Du virker litt umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er helt sikkert ei trivelig jente :) Årsaken til at jeg ikke ville falt for annonsen er ganske enkelt at jeg ikke er så opptatt av festing lenger, og jeg ser at du skriver mest om det så jeg antar det er en viktig del av ditt liv. Jeg er rett og slett ikke "der" lenger. Er omtrent på din alder, men har funnet andre interesser kan man si. Så jeg tror du ville funnet meg kjedelig, når du ville snakke om helgas utskeielser, og jeg tutret i vei om den siste boka jeg har lest eller de spennende prosjektene vi har på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, Desverre TS. Du slår meg som umoden. Og jeg stusser også over det at du skal være så humoristisk og lettsindig men alikevel har du ingen venner? Hvorfor har du ikke det?

Men jeg vil gjerne være vennen til Salma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den eneste interessen du nevnte var å feste, så sier jeg nei. Du virker for uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pernille_*
Jeg er bare ei normal sprudlende humporfylt jente som elsker å være sammen med folk i godt lag og ta en god fest foreksempel.

Jeg hadde likt kjempegodt å være en del av en gjeng slik jeg ser "alle andre har", jeg har så mye tilby andre potensielle venner. Jeg er ganske lett å ha med å gjøre og jeg er kjent for å være en ganske humoristisk person, jeg blir omtrent aldri sur og er full av gode råd og støtte og trøst til andre. Men jeg får ikke gitt alt jeg har til folk, fordi ingen av dere er der for meg til å gi til.

Nå ville jeg aldri funnet en venninne via en treffannonse, og jeg synes kanskje den måtte inneholdt litt mer om deg, men jeg vil si at du absolutt virker som en person jeg kunne blitt god venninne med/hengt mye sammen med i helgene hvis jeg hadde møtt deg på skolen, på jobb eller gjennom andre venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg liker å feste med en fast gjeng en gang i blant, men er litt over den der "partygirl" greia. Jeg rølpa meg litt ferdig frem til jeg var 20 år, digget å snakke om DEN deilige fyren jeg klina med, eller hvor mange shots jeg klarte å drikke, men nå trives jeg mye bedre på fnisekvelder med venninner.

Og det skurrer også for meg at du forsvarer at du liker å feste. På den måten tolker jeg at du kanskje er usikker på deg selv og prøver å overbevise alle om at du ikke er det?

Føler du er litt lik min ex faktisk...og det er en grunn til at han er en ex for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på. Hvorfor har du så få venner? Og hva er de andre interessene dine?

Rart at du er ei dame på snart er 30 og det viktigste for deg å få frem når det gjelder å få nye venner er festingen din... Rart at det ikke har avtatt i løpet av åra. Har du vært mye ensom helt fra du var ung?

Tror nok jeg hadde medlt pass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er absolutt ikke ei som driver med stoff eller som er spinnvill og crazy eller trailer-trash

Jeg vet ikke om jeg ville vært venner med noen som omtaler andre som trailer-trash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 35, og tar gjerne en fest både titt og ofte :) Jeg tror vel grunnen til at vektlegger festingen din så mye, er at du er usikker på hva andre mener om festingen din, kanskje du oppfatter at alle andre på din alder er etablert og ikke fester lenger? Men, om du ikke har så mange venner, hvem fester du egentlig med da? For meg er det ikke fest uten at jeg er med mine venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaau.. Jeg drikker vel annen hver helg.. Bare ikke nå.. Siden jeg er gravid.. Og når babyen kommer, så blusser det nok ikke oppe igjen!

Men kunne hatt deg som venninne! For du er vel sosial på dagtid også? :) Og vi kunne jo festet sammen de gangene jeg hadde hatt mulighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 27 år gammel jente som er singel og glad i å feste og ha det gøy. Jeg er absolutt ikke ei som driver med stoff eller som er spinnvill og crazy eller trailer-trash, flyfille, ludder eller noe som helst.. Jeg har aldri vært med noen hjem fra byen eller noe. Jeg er bare ei normal sprudlende humporfylt jente som elsker å være sammen med folk i godt lag og ta en god fest foreksempel.

Men har vanskelig for å treffe nye venner da jeg ikke har så mange venner, men ønsker meg flere slik at jeg kan få være i en gjeng med jenter og gutter som ikke er redd for å ta seg en morsom fest!

Ja, nå ble det kanskje litt "mye" festprat, men er fordi det er fest som jeg lurer på hva folk mener om. Er ikke kun det jeg er opptatt av altså..

Jeg hadde likt kjempegodt å være en del av en gjeng slik jeg ser "alle andre har", jeg har så mye tilby andre potensielle venner. Jeg er ganske lett å ha med å gjøre og jeg er kjent for å være en ganske humoristisk person, jeg blir omtrent aldri sur og er full av gode råd og støtte og trøst til andre. Men jeg får ikke gitt alt jeg har til folk, fordi ingen av dere er der for meg til å gi til.

Hva hadde dere respondert om jeg f.eks lagt ut en sånn treffannonse her på kvinneguiden. Hadde du synes at jeg hørtes barnslig ut (pga. min elsk på fest og moro eller annet) eller hadde du liksom kjent deg igjen og kanskje villet blitt min venn?

Dette er et rent "overfladisk" spørsmål.. For at jeg lurer på om hva folk synes om min person slik jeg har prøvd å beskrive den nå!

So..what say you? :sjenert:

Det skurrer i mine ører når noen på 27 har et hovedpoeng på festingen det er slik som 18 åringer prater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjønner godt at du ev. føler at du må forsvare at du liker å ta deg en fest. Er selv 2 år eldre enn deg, og elsker å dra på fest og på byen, men "alle" de andre venninnene mine har etablert seg og funnet andre interesser. Da føler i alle fall jeg at jeg er mer uinteressant. Det eneste de bryr seg om er om jeg har møtt en mann, og det er ikke derfor jeg stikker ut eller liker å feste. Jeg liker å feste fordi da får jeg møtt og sett folk, og folk er (stort sett) i godt humør.

Og jeg har både spennende prosjekter på jobben, leser bøker, lager fancy mat fra grunnen av, driver med hobbyaktiviteter og skriver på forskningsoppgave. Så det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre heller.

Men ja, jeg kunne godt ha blitt venninne med deg.

(og ja, jeg er i ferd med å finne meg flere venner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 27 år gammel jente som er singel og glad i å feste og ha det gøy. Jeg er absolutt ikke ei som driver med stoff eller som er spinnvill og crazy eller trailer-trash, flyfille, ludder eller noe som helst.. Jeg har aldri vært med noen hjem fra byen eller noe. Jeg er bare ei normal sprudlende humporfylt jente som elsker å være sammen med folk i godt lag og ta en god fest foreksempel.

Men har vanskelig for å treffe nye venner da jeg ikke har så mange venner, men ønsker meg flere slik at jeg kan få være i en gjeng med jenter og gutter som ikke er redd for å ta seg en morsom fest!

Ja, nå ble det kanskje litt "mye" festprat, men er fordi det er fest som jeg lurer på hva folk mener om. Er ikke kun det jeg er opptatt av altså..

Jeg hadde likt kjempegodt å være en del av en gjeng slik jeg ser "alle andre har", jeg har så mye tilby andre potensielle venner. Jeg er ganske lett å ha med å gjøre og jeg er kjent for å være en ganske humoristisk person, jeg blir omtrent aldri sur og er full av gode råd og støtte og trøst til andre. Men jeg får ikke gitt alt jeg har til folk, fordi ingen av dere er der for meg til å gi til.

Hva hadde dere respondert om jeg f.eks lagt ut en sånn treffannonse her på kvinneguiden. Hadde du synes at jeg hørtes barnslig ut (pga. min elsk på fest og moro eller annet) eller hadde du liksom kjent deg igjen og kanskje villet blitt min venn?

Dette er et rent "overfladisk" spørsmål.. For at jeg lurer på om hva folk synes om min person slik jeg har prøvd å beskrive den nå!

So..what say you? :sjenert:

I og med at du spør, så får du nok varierte svar ;-)

For min del: jeg ser aldri på annonser på nettet i forhold til personlige relasjoner. Treffer folk gjennom aktiviteter og møteplasser IRL og foretrekker best det.

Ellers høres ikke denne beskrivelsen helt ut som en venn jeg ville ha trivdes med (vet jo ikke da ;-)

Høres ut som om du er for masete for meg, samtidig litt gla'gospel kristenaktig i og med at du aldri har blitt med noen hjem og "ikke fester". Høres svart/hvitt ut, hva med en balansegang, det er vel ikke enten eller...

Lykke til med sosiale livet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...