Gjest Invicta Skrevet 16. mai 2010 #461 Del Skrevet 16. mai 2010 Ha en strålende 17.mai Tinio! :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2010 #462 Del Skrevet 18. mai 2010 Håper ud har hatt en flott 17. mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk Invicta og Småkjekset! Håper dere også hadde en fin feiring i går. Ble veldig rolig feiring her, men jeg syndet og spiste en softis. Uten kjeks og strø da, og rett etter middag for at blodsukkeret ikke skulle stige så mye. Mannen spiste også softis, og så målte vi begge blodsukkeret 1,5 time etterpå. Han hadde 6,4 og jeg hadde 6,5, så den softisen tålte jeg like bra som han. Så lenge man har under 7 etter måltid så er alt ok. Den softisen var så fantastisk god, jeg fantaserte om den lenge etterpå! Nå har jeg nettopp vært hos jordmor, og jenta ligger fortsatt nederst i seteleie mens gutten ligger på tvers, fantastisk utgangspunkt... De har værsågod å snu seg fort før det blir for trangt sier jeg bare! Nå må de høre på mammaen sin... Jeg var over 40 uker på symfysemålskjemaet i dag, så jeg er herved overhøygravid! Nå er det jammen ikke så lenge igjen før ting kan skje altså! Vi satte opp neste time om 4 uker, da skal mannen være med og så skal vi snakke om fødselen. "Men det er jo ikke sikkert du går så lenge at vi rekker det, tror du det?" sa jordmor. Oi oi, jeg er kanskje faktisk snart ferdig, og plutselig er babyene her om noen uker. :dåne: Eller kanskje jeg gjør som Bizzy og må bli satt i gang til slutt! Vi bor fortsatt på hotell, og jeg er drittlei! Nå har vi bodd her i en måned... Jeg blir stressa av at hele leiligheten ser ut som et takras, siden jeg er såpass langt på vei med to små. Planen var at nå skulle alt vært klart hjemme til babyene. Jeg skulle liksom bruke de siste ukene til å slappe av og lage mange middager som jeg skulle fryse ned i porsjoner slik at vi slapp å stresse med matlaging etter at babyene kom. Jaja, det går vel bra.. Forhåpentligvis kan vi flytte hjem om 1,5 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. mai 2010 #464 Del Skrevet 18. mai 2010 Softis er godt Skjønner at du falt for fristelsen - og godt at det gikk greit da Så stressende med kaos i leiligheten - det blir jo ikke den oppladningen som du hadde tenkt nei... Håper dere får flytte hjem om halvannen uke som planlagt da, og at småtassene holder seg innabords noen uker til (selvom du forsåvidt er stor nok nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 19. mai 2010 Softis er godt Skjønner at du falt for fristelsen - og godt at det gikk greit da Så stressende med kaos i leiligheten - det blir jo ikke den oppladningen som du hadde tenkt nei... Håper dere får flytte hjem om halvannen uke som planlagt da, og at småtassene holder seg innabords noen uker til (selvom du forsåvidt er stor nok nå ) Uff ja stress, men prøver å ikke tenke så mye på det, for det er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett. Småtassene må nok fint holde seg inne en stund til, så får jeg holde ut selv om jeg er litt lei og verker i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 20. mai 2010 31 uker! Tenkte jeg skulle ta nytt magebilde i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. mai 2010 #467 Del Skrevet 20. mai 2010 31 uker! Åja, magebilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 20. mai 2010 #468 Del Skrevet 20. mai 2010 31 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #469 Del Skrevet 20. mai 2010 Da har jeg tatt nye magebilder! Ser jo at den har vokst, men den vokser ikke så fort som før nei! Heldigvis egentlig.. Forfra 31 uker Fra siden, 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mai 2010 #470 Del Skrevet 20. mai 2010 Du er en del større enn meg, ja... Nå MÅ jeg snart få rotet meg til å ta noen magebilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #471 Del Skrevet 20. mai 2010 Du er en del større enn meg, ja... Nå MÅ jeg snart få rotet meg til å ta noen magebilder... Hehe skulle vel bare mangle når det er to sværinger inni der. Ja det må du gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mai 2010 #472 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, er ikke så rart at det tar mer plass med to sværinger i magen enn en (antatt) gjennomsnittsbaby. Veldig fin mage! Selv om jeg synes det ser tungt ut... (Jeg synes min mage er tung for kroppen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. mai 2010 #473 Del Skrevet 20. mai 2010 Nydelige magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, er ikke så rart at det tar mer plass med to sværinger i magen enn en (antatt) gjennomsnittsbaby. Veldig fin mage! Selv om jeg synes det ser tungt ut... (Jeg synes min mage er tung for kroppen...) Takk Ja det begynner å bli tungt nå, og enda tyngre blir det. Gleder meg til jeg slipper å bære disse barna i magen lenger altså, må være mye mer behagelig å trille de i vogn. Nydelige magen :rødme: Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mai 2010 #475 Del Skrevet 20. mai 2010 Takk Ja det begynner å bli tungt nå, og enda tyngre blir det. Gleder meg til jeg slipper å bære disse barna i magen lenger altså, må være mye mer behagelig å trille de i vogn. Det er nok mer behagelig å trille de i vogn, ja... Men jeg vil nok tippe at du av og til skulle ønske de var i magen igjen også... Hvertfall enkelte ganger når begge skriker samtidig og du er trøtt. Men de er jo så nydelige disse små! Gleder meg masse til lillebabyen er ute av magen, selv om det er begynnelsen på et nytt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mai 2010 #476 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Trippelpost... Endret 20. mai 2010 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mai 2010 #477 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Trippelpost Endret 20. mai 2010 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mai 2010 #478 Del Skrevet 20. mai 2010 Å så fin mage Tenk at det kan være bare få uker igjen nå, det må være utrolig rart å tenke på. Skjønner godt at du gleder deg til å trille dem på hjul istedet for å bære dem inni magen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2010 #479 Del Skrevet 20. mai 2010 For en flott tvillingmage Tinio!!! Snart så snart møter du barna dine :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 21. mai 2010 #480 Del Skrevet 21. mai 2010 Da har jeg tatt nye magebilder! Ser jo at den har vokst, men den vokser ikke så fort som før nei! Heldigvis egentlig.. Wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå