Gjest Iril Skrevet 26. april 2010 #401 Del Skrevet 26. april 2010 Har sniklest her noen dager nå, så da tenkte jeg at jeg endelig skulle si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. april 2010 #402 Del Skrevet 26. april 2010 Dessuten synes jeg det er gøy å sette sprøyter! Nå ble jeg litt satt ut her Håper du har en fin start på uka og at det blir en uke uten dårlige nyheter og sånt, det har du hatt nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 26. april 2010 Forfatter #403 Del Skrevet 26. april 2010 Har sniklest her noen dager nå, så da tenkte jeg at jeg endelig skulle si hei! Hei hei og skal du være! Nå ble jeg litt satt ut her Håper du har en fin start på uka og at det blir en uke uten dårlige nyheter og sånt, det har du hatt nok av! Hehe jeg vet, jeg er litt sær. Takk Det har da gått fint så langt hvertfall! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. april 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 27. april 2010 Da spørs det nok om du ikke må ha litt sprøyter ja Men det ordner seg som regel veldig bra det også! Vi var jo en gjeng som møttes ög ventet sammen til hver sjekk på sykehuset, og det var ganske mange som brukte sprøyter, med god effekt! Og ja, det er gøy å sette sprøyter Jeg har spurt om å få sette vaksinene på mine egne barn.. Men får alltid nei Irriterende, måten de setter de på på helsestasjonen gjør vondt Skulle gjort det litt saktere for å unngå så masse spreng i de små lårene Men skjønner vel egentlig hvorfor de sier nei! Mannen fikk skikkelig kjørt seg da vi satte sprøyter på skolen Var jo viktig at jeg fikk øve Fikk beskjed i går om at jeg skal prøve med bare diabeteskosthold i en uke og skrive ned blodsukkermålingene mine som jeg skal ta med neste gang. Da blir det bestemt om jeg skal begynne med insulin eller ikke. Hehe er du sykepleier eller vernepleier siden du også er så glad i sprøyter? Jeg og får noen ganger lyst til å overta for helsepersonellet når jeg vet jeg kan gjøre det bedre selv! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. april 2010 #405 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg ville gjerne bli sykepleier, men kan ikke skjønne hvordan jeg noensinne skal greie å sette veneflon på noen, så tror det utgår. Veneflon er min er største frykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. april 2010 #406 Del Skrevet 27. april 2010 Fikk beskjed i går om at jeg skal prøve med bare diabeteskosthold i en uke og skrive ned blodsukkermålingene mine som jeg skal ta med neste gang. Da blir det bestemt om jeg skal begynne med insulin eller ikke. Hehe er du sykepleier eller vernepleier siden du også er så glad i sprøyter? Jeg og får noen ganger lyst til å overta for helsepersonellet når jeg vet jeg kan gjøre det bedre selv! :gjeiper: Høres ut som veldig vanlig prosedyre ja Lykke til, og håper det går bra!! Jeg hadde sukkermåling etter belastning på 8.9 og fikk veldig fint regulert blodsukker, så krysser fingrene for deg! Hvis trangen for å sette sprøyter blir for stor kan man jo kjøpe alt man trenger og saltvann på apoteket! Så kan du øve på å sette "vepsestikk" Er ikke helt sykepleier, men jobber med saken, innimellom produksjonen av 4 små vidunderlige skapninger Kjenner til kløen i fingrene når man ser at de knoter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. april 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg ville gjerne bli sykepleier, men kan ikke skjønne hvordan jeg noensinne skal greie å sette veneflon på noen, så tror det utgår. Veneflon er min er største frykt. Hehe ei i klassen min ville også bli sykepleier, men hun er så redd for sprøyter derfor begynte hun på vernepleier istedet. Hun visste nesten ikke hva vernepleier var da, så da hun fikk vite at vi også setter sprøyter ble hun helt i fra seg stakkar. Høres ut som veldig vanlig prosedyre ja Lykke til, og håper det går bra!! Jeg hadde sukkermåling etter belastning på 8.9 og fikk veldig fint regulert blodsukker, så krysser fingrene for deg! Hvis trangen for å sette sprøyter blir for stor kan man jo kjøpe alt man trenger og saltvann på apoteket! Så kan du øve på å sette "vepsestikk" Er ikke helt sykepleier, men jobber med saken, innimellom produksjonen av 4 små vidunderlige skapninger Kjenner til kløen i fingrene når man ser at de knoter... Ja hadde tenkt å kjøpe utstyr på apoteket i fjor da vi holdt på med sprøyter på skolen, slik at jeg kunne øvestikke på mannen hjemme, men han turte ikke å stille opp. :gjeiper: Hehe så du er en sånn en som produserer babyer innimellom studiene du også altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 28. april 2010 #408 Del Skrevet 28. april 2010 Det skal visst ikke være bare enkelt for deg Tinio! Virker som du takler motgangen veldig bra i alle fall Du høres ut som en veldig positiv person! Det liker jeg Har dere begynt å tenke på navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. april 2010 #409 Del Skrevet 28. april 2010 Hehe ei i klassen min ville også bli sykepleier, men hun er så redd for sprøyter derfor begynte hun på vernepleier istedet. Hun visste nesten ikke hva vernepleier var da, så da hun fikk vite at vi også setter sprøyter ble hun helt i fra seg stakkar. Både søsteren min og mammaen min er vernpleier og mange andre i familien også, så den "tabba" gjør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. april 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 28. april 2010 Det skal visst ikke være bare enkelt for deg Tinio! Virker som du takler motgangen veldig bra i alle fall Du høres ut som en veldig positiv person! Det liker jeg Har dere begynt å tenke på navn? Syns du? Føler jeg ikke har gjort noe annet enn å syte og klage her inne i det siste jeg. Men det kunne ha skjedd mye verre ting enn alt dette her, for heller tenke sånn. Ja vi har så og si bestemt oss for navn til jenta, men er fortsatt ikke helt sikker på hva vi skal kalle gutten, selv om vi har et par navn i tankene. Både søsteren min og mammaen min er vernpleier og mange andre i familien også, så den "tabba" gjør jeg ikke. Men du, vi lærer ikke å sette veneflon på vernepleien da! Så om det bare er det du er redd for så kan du jo trygt gå vernepleier istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. april 2010 #411 Del Skrevet 28. april 2010 Åh.. Ja, det er bare det jeg er redd for, synes det er så ekstremt ekkelt. Sprøyter og blodprøver er helt ok. Men jeg tror nok jeg skal bli lærer! Spennende med navn, vi tenker mye på det allerede. Har også navn i tilfelle jente, men ingen anelse om det blir gutt. Har ikke hørt noen guttenavn som er det navnet, om du skjønner. Men vi har jo goood tid på oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. april 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 28. april 2010 Åh.. Ja, det er bare det jeg er redd for, synes det er så ekstremt ekkelt. Sprøyter og blodprøver er helt ok. Men jeg tror nok jeg skal bli lærer! Spennende med navn, vi tenker mye på det allerede. Har også navn i tilfelle jente, men ingen anelse om det blir gutt. Har ikke hørt noen guttenavn som er det navnet, om du skjønner. Men vi har jo goood tid på oss da! Det er sikkert kjekt å være lærer, har vurdert det selv tidligere. Ja jeg vet! Jeg synes det finnes mange flere fine jentenavn enn fine guttenavn, guttenavn er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. april 2010 #413 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg er en slags revisor jeg, så jeg hoppet glatt over all sprøyte-praten deres Jeg synes det finnes mange flere fine jentenavn enn fine guttenavn, guttenavn er vanskelig... Her er det motsatt. Vi har hatt enklere for å finne guttenavn enn jentenavn. Men en kveld mens vi så på Norge Rundt , så datt et jentenavn og et guttenavn i hodet mitt og det var liksom ingen tvil. Så med mindre gullet viser seg å være helt feil for navnet, så er det i boks Er enig i det virker som du takler motgangen fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. april 2010 Forfatter #414 Del Skrevet 29. april 2010 Revisorer kan også trenge en sprøyte en gang i blant Pusla! Så greit å ha navn i boks allerede! Vi har det nesten boks vi og da, er et par-tre guttenavn det står mellom. Å jeg er så glad for at jeg bare har svangerskapsdiabetes og ikke ordentlig diabetes! Stakkars folk, det er jammen ikke bare bare... På kantina på skolen er det nesten ingenting jeg kan spise, bare søtsaker og loff jo! Ikke så lett å lage seg skikkelig niste heller når vi bor på hotell uten kjøleskap. I går var vi hos svigermor og hun stekte vafler. Hele gjengen satt og koste seg mens jeg bare måtte sitte og kjenne på den deilige duften av nystekte vafler uten å få smake. Og i dag satt hele studiegruppa mi og spiste sjokoladekake som ei hadde tatt med seg, mens jeg atter en gang bare måtte se på at de trykte i seg stykke på stykke. Nei det skal ikke være lett. Vanligvis greier jeg fint å holde meg unna sånt i ukedagene, men når jeg vet at jeg absolutt ikke har lov å røre sånn mat i det hele tatt, da er det plutselig mye verre. Rart det der! Gleder meg til etter fødselen, da blir det softis til frokost! Nå skal jeg ta meg et varmt bad, det er så godt for ryggen, og så blir magen vektløs. Setter veldig stor pris på at vi har badekar her på hotellet, for det har vi ikke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. april 2010 #415 Del Skrevet 29. april 2010 Gleder meg til etter fødselen, da blir det softis til frokost! Du er flink som holder deg unna godisen. Ikke lett kan jeg tenke meg. Jeg er IKKE flink til det ihvertfall. Vi har og funnet navn forresten. Det begynner å bli en stund siden nå faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. april 2010 #416 Del Skrevet 29. april 2010 Det er sikkert kjekt å være lærer, har vurdert det selv tidligere. Ja jeg vet! Jeg synes det finnes mange flere fine jentenavn enn fine guttenavn, guttenavn er vanskelig... Sånn er det her og Guttenavn synes jeg er helt håpløst - det er liksom så mye rart Jentenavn derimot er jo intet problem - det finnes jo haugevis av fine navn Vi har forsåvidt et guttenavn og jentenavn i tankene vi og. Mannen har tenkt på et guttenavn alt før vi møttes, og jeg på et jentenavn, og det rare er at de to passer super-bra sammen Så jeg tror egentlig jeg må legge inn en bestilling på tvillinger, en av hvert kjønn Videreformidler du bestillingen til storken kanskje? Du som jo tross alt er i nærkontakt med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. april 2010 #417 Del Skrevet 29. april 2010 for deg som er så flink å holde deg unna alle godsakene! Du har jo medisinske grunner for å la være, men det må jammen være vanskelig. Jeg klarer ikke å holde meg unna sånt for tida, har blitt helt håpløs Ja, badekar er godt Vi har et stort boblebadekar som blir flittig brukt om dagen, digg! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. april 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 30. april 2010 Du er flink som holder deg unna godisen. Ikke lett kan jeg tenke meg. Jeg er IKKE flink til det ihvertfall. Vi har og funnet navn forresten. Det begynner å bli en stund siden nå faktisk Nei ikke så lett når alle absolutt skal trykke i seg søtsaker forran trynet mitt hele tiden! Mannen har sjokoladeboller i bilen og M på nattbordet. Dårlig gjort... Like greit å finne navn i god tid, så slipper man den diskusjonen senere. Sånn er det her og Guttenavn synes jeg er helt håpløst - det er liksom så mye rart Jentenavn derimot er jo intet problem - det finnes jo haugevis av fine navn Vi har forsåvidt et guttenavn og jentenavn i tankene vi og. Mannen har tenkt på et guttenavn alt før vi møttes, og jeg på et jentenavn, og det rare er at de to passer super-bra sammen Så jeg tror egentlig jeg må legge inn en bestilling på tvillinger, en av hvert kjønn Videreformidler du bestillingen til storken kanskje? Du som jo tross alt er i nærkontakt med han? Ja mange rare guttenavn! Og de jeg synes er fine, synes mannen er stygge. Og motsatt! Jeg skal gi beskjed til storken jeg! Toeggede tvillinger, en av hvert kjønn. A-post! for deg som er så flink å holde deg unna alle godsakene! Du har jo medisinske grunner for å la være, men det må jammen være vanskelig. Jeg klarer ikke å holde meg unna sånt for tida, har blitt helt håpløs Ja, badekar er godt Vi har et stort boblebadekar som blir flittig brukt om dagen, digg! Ha en fin helg Synes det er mye vanskeligere å holde seg unna nå når det er medisinske grunner jeg! :gjeiper: Før holdt jeg ut hele uken og gledet meg til lørdag, for da kunne jeg endelig skeie ut. Men det kan jeg ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. april 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 30. april 2010 Endelig helg! Det har vært travelt de siste dagene med gruppearbeid, og det merkes at jeg er veldig sliten. Inspirert av Pupsi fant jeg ut at jeg skulle telle hvor mange kynnere jeg hadde i går, antallet var 22! Hittil i dag har jeg bare hatt 4 da. Nå skal jeg ta det rolig hele helgen, det trenger jeg. Vi leverer eksamen neste uke, og så sykemelder jeg meg. Det skal bli så utrolig godt å slippe å tenke på skolen lenger, jeg skal bare kose meg og hvile. Forresten, jeg har jo kommet over de 28 magiske ukene nå! Om barna blir født nå så har de 90 % sjanse for å overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. april 2010 #420 Del Skrevet 30. april 2010 Tiden går så fort - tenk 28 uker allerede :rødme: Ha en flott helg, med kynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå