Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg sluttet med Cerazette for ca. 2 uker siden. Når kan jeg regne med at hormonene er ute av kroppen - fullstendig? Det kan nevnes at jeg sluttet midt i brettet, så tar det kanskje lengre tid å kvitte seg med hormonene da enn hvis jeg hadde sluttet etter endt brett.
Gjest Sandbekken Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg er i samme situasjon som deg ts, slutta på Loette i går faktisk Håper noen gidder å svare annet enn justfuckinggoogleit.com eller noe i den duren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå