Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Noen her som har operert bort Pinguecula - "liten kul" på det hvite i øyet? Det er ufarlig, men det blir tørt i øyet og rødt i området, for de som har Pinguecula innerst i hvitøynene... Bilder: http://images.google.no/images?hl=no&s...ved=0CCgQsAQwAw Hvordan gikk operasjonen? Ble det helt borte, og ingen arr?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 http://images.google.no/images?hl=no&s...ved=0CCgQsAQwAw Her er amerikanske erfaringer fra Harvard. Hva med norske?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 http://www.steadyhealth.com/pinguecula_rem...ery_t87010.html Her er amerikanske erfaringer fra Harvard. Hva med norske? http://www.steadyhealth.com/pinguecula_rem...ery_t87010.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå