Gå til innhold

svineinfluensa og smitte..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos ei venninne sammen med min 3 mnd gammel sønn. Dattra hennes lå da jeg kom og hadde feber. En halv time før vi dro stod hun opp og satte seg sammen med oss. Jeg er helt sikker på at det er svineinfluensa hun har. Jeg ble kjempe nervøs, men fikk meg heller ikke til å si at hun kanskje ikke burde vært i samme rom som sønnen min (har ikke så mye kontakt med dem). Hun hostet heldigvis ikke. Men er sjangsen for smitte like stor når man ikke hoster??

Jeg hadde lys å dra med en gang, men vi måtte bli hentet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jo være dråpesmitte som gjør at svineinfluensaen smitter. Så så lenge hun ikke hostet og nøs rett på dere tror jeg dere er ganske trygge.

Selv om hun hadde ferber så er det jo ikke sikkert hun hadde svineinfluensa heller da.

Skrevet

Jeg synes det er direkte frekt av folk som har syke barn, og spesielt i disse tider,å ikke informere de som skal komme på besøk. Det er jo bare å ta en telefon og si at vi har feber i huset, dere får selv vurdere om dere skal komme.

Nå sies det jo at svineinfluensaen smitter så lett, men mannen min har delt kontor med en som hadde det uten å bli syk, og noen vi var på besøk hos lå dagen etter. Men jeg skjønner absolutt bekymringen din, og håper at dere ikke ble smittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...