Gå til innhold

Visuell kommunikasjon


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Er det noen som har studert/studerer visuell kommunikasjon, som har noe erfaringer med studiet? Hvordan er de ulike fagene, hva slags kompetanse får man egentlig?

Vurderer dette studiet neste høst, men vil gjerne vite litt mer før jeg tar et endelig valg :)

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest 1.årsstudent
Skrevet

Jeg går 1. året på visuell kommunikasjon. Det er morsomt og lærerrikt og et supert miljø, vil absolutt anbefale det. Det som overrasket meg er to ting. Det er veldig mye data og skolen regner med at du kan photoshop, illustrator osv. Det er lite fokus på å tegne "realistisk". Du kan bruke tegning på alle oppgaver, men det kreves aldri. Design er i det viktigste. Man får god kompetasne, men det betyr også mye hva du faktsik legger inn i det selv.

Hvis du ønsker å komme inn vil jeg gi deg et råd: tegn som du tegner, vær anderledes, ikke prøv å være "flink jente", det har de sett tusen ganger før

Hvis du vil ville sikkert skolen vært åpen for at du kunne komme på besøk.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...