Smørblomsten Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hva ville dere servert til dessert etter pinnekjøtt? Jeg har noen utfordringer siden gjesten har allergier mot: Steinfrukter, nøtter, jordbær
Brunhilde Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Det er jo mange desserter uten akkurat disse ingrediensene, da. Hva med en god hjemmelaget karamellpudding? Det er noe av det beste jeg kan få, til og med etter en så tung middag som pinnekjøtt.
Smørblomsten Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Det er jo mange desserter uten akkurat disse ingrediensene, da. Hva med en god hjemmelaget karamellpudding? Det er noe av det beste jeg kan få, til og med etter en så tung middag som pinnekjøtt. Ja det er godt, og hennes favoritt, MEN vi hadde d for ikke lenge siden.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Hva ville dere servert til dessert etter pinnekjøtt? Jeg har noen utfordringer siden gjesten har allergier mot: Steinfrukter, nøtter, jordbær Cappuccinomousse! Sjokolademousse bare med kaffe i.
Smørblomsten Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2009 Cappuccinomousse! Sjokolademousse bare med kaffe i. mmmm ja kanskje det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå