Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne? Vi ønsker oss egentlig en sovepose til gutten til jul, men siden vi etterhvert vil trenge en varmere dunpose tenkte vi å slå to fluer i en smekk med Voksi urban.

Denne har etter hva jeg har forstått en del man kan forlenge med, og bruke fram til seks års alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt denne nå og jeg er kjempefornøyd! Stoffet er godt inni og utenpå.. Utenpå er den litt glatt sånn at det hovedsaklig er bare å tørke av den hvis det blir sølt noe på den..

Den er varm og det er stor plass inni den :)

Man kan ta av overdelen og sette på en lengre en som følger med, dette var også litt av grunnen til at vi kjøpte denne posen, man kan bruke den så lenge! :jepp:

Så jeg vil absolutt anbefale den! Det skal sies at vi ikke har hatt noen andre poser... Men jeg har ikke noe annet negativt å si om denne enn at underdelen ikke kan vaskes i maskin, den må renses.. Men det er jo med en slags pute som gjør at ikke hodet til babyen ligger rett på underlaget, sånn at gulp kommer på den... Så noe stort problem er det ikke...

Gjest lille_ulle
Skrevet
Vi har kjøpt denne nå og jeg er kjempefornøyd! Stoffet er godt inni og utenpå.. Utenpå er den litt glatt sånn at det hovedsaklig er bare å tørke av den hvis det blir sølt noe på den..

Den er varm og det er stor plass inni den :)

Man kan ta av overdelen og sette på en lengre en som følger med, dette var også litt av grunnen til at vi kjøpte denne posen, man kan bruke den så lenge! :jepp:

Så jeg vil absolutt anbefale den! Det skal sies at vi ikke har hatt noen andre poser... Men jeg har ikke noe annet negativt å si om denne enn at underdelen ikke kan vaskes i maskin, den må renses.. Men det er jo med en slags pute som gjør at ikke hodet til babyen ligger rett på underlaget, sånn at gulp kommer på den... Så noe stort problem er det ikke...

Vi bor i distriktet, og det ble vanskelig for meg å få den på renseri. så jeg tok faktisk sjansen og vasket den i vaskemaskin på ull/håndvask programmet med milo. det gikk bare flott det:)

men om det ikke hadde gått bra skulle jeg ha grått mine modige tårer;)

jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de må renses på renseri når det går helt fint å vaske den i maskin....

Skrevet

vi har kjøpt Igloo Troller som er samme som voksi urban, bare 400.- billigere og man slipper den skumle pingvinen.

Det følger med en hvit pute istedet.

Posen er produsert av Voksi.

Skrevet

Jeg har hatt den, og anbefaler istedet EasyGrow. Den er i kun dun, og du kan vaske hele posen i maskinen hjemme. Den har også forlengerdel, men er ca 10 cm kortere slik at den passer de fleste vogner bedre. Voksi Urban med forlengerdel er for lang for de fleste sportsvogner.

Her finner du den på kampanje til halv pris nå :)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Eneste som var dumt med den posen Umuriel, var at glidelåsen var foran. Mulig jeg bare innbilder meg det, men jeg føler at det er litt lunere når glidelåsen er på siden...?

Skrevet

Det kommer ikke trekk gjennom glidelåsen, det er klaff både over og under.

Skrevet

Jeg har en venninne som har Voksipose,og hun er så innmari lei av at den er så "bumpete"..så hun anbefalte meg å kjøpe en helt annen.(jeg kjøpte easygrow) Men personlig har jeg ikke noen erfaring med den :)

Skrevet

Da tror jeg rett og slett jeg stoler på dere og bestiller easygrow.

Umuriel: sånn for ordens skyld så er det visst easykid som er på kampanje - vet du om det er noen forskjell på dem?

Skrevet

Tar meg den frihet å svare deg jeg :)

Ettersom jeg har forstått det,så er det bare logoen som er ulik..(de har fått ny logo)

Skrevet

Her er den "nye" :)

Easy Grow

Jeg har akkurat kjøpt den til fullpris på babyshop jeg da...blæh..

Skrevet
Da tror jeg rett og slett jeg stoler på dere og bestiller easygrow.

Umuriel: sånn for ordens skyld så er det visst easykid som er på kampanje - vet du om det er noen forskjell på dem?

Ingen forskjell, kun logo som sagt over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...