Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg har hatt et eller annet nå (sannsynligvis svineinfluensa) i litt over en uke. Svetter mye, og er fortsatt slapp og sliten, og hoster endel. Utover det føler jeg meg grei nok. Helt til når jeg våknet nå nettopp. Er ikke så ille som jeg har vært, men har feber igjen, hodepine, og er svimmel. Dette er jeg rimelig sikker på skyldes av jeg dusjet og vasket håret i natt. Jeg hadde liknende ting i fjor og når jeg var syk, og det virker som jeg tåler dårlig å få håret vått. Nå skal jeg kjøpe meg maisstivelse til hårvask, og satser på at dusjing av kroppen går greit, men når kan jeg regne med at ting er tilbake til normalen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå