Gjest hjelp! Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 igår kveld, mandag, fikk jeg slik blemme på leppa, dem er ganske små, men vil ha de vekk!!! Hvordan kan jeg få de vekk til lørdag, de MÅ vekk til da!!! noen som kan hjelpe meg plis ?
Gjest Gjest_mai_* Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg fikk en kjempekul på leppa i går som gjorde dritvondt. Når jeg får sånn munnsår må jeg smøre på zovirax så snart som mulig. Eneste som funker for meg. Jo tidligere du behandler det, jo fortere går det tilbake. Jeg mener antix har samme virkestoff som zovirax og kan kjøpes reseptfritt på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå