Gå til innhold

munnsår\blemmer


Fremhevede innlegg

Skrevet

igår kveld, mandag, fikk jeg slik blemme på leppa, dem er ganske små, men vil ha de vekk!!! Hvordan kan jeg få de vekk til lørdag, de MÅ vekk til da!!! noen som kan hjelpe meg plis :)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mai_*
Skrevet

Jeg fikk en kjempekul på leppa i går som gjorde dritvondt. Når jeg får sånn munnsår må jeg smøre på zovirax så snart som mulig. Eneste som funker for meg. Jo tidligere du behandler det, jo fortere går det tilbake. Jeg mener antix har samme virkestoff som zovirax og kan kjøpes reseptfritt på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...