Gå til innhold

Julebord


Gjest Bekymringsfull

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymringsfull

Skal på julebord med jobben til min samboer. Har aldri vært på julebord før og vil at typen skal være stolt av meg og vil imponere litt. Jeg eier noen kjoler, noen finkjoler og noen mer festaktige. Men nå er det jo ingen som bruker finkjoler. Nå er det jo kun tights og tunika.. Men ikke på julebord vel? Hva har dere på dere på julebord damer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tine_*

På våre julebord går folk i alt fra lange gallakjoler til bukser og en litt fin topp.

Jeg pleier, som de fleste andre, å gå for den lille sorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde meg gjennom bilder fra sist julebord nå, og så og si alle mennene har dress og slips, og jentene har med kun ett unntak kjole på. Stort sett pene, knelange kjoler. Mye svart, men også andre farger. Kun noen få har lange kjoler.

Generelt vil jeg si at folk er veldig pyntet, og med unntak av at det er mye svart kunne man lett forvekslet det med bilder fra et byllup e.l.

Så jeg ville ikke vært redd for å pynte deg for mye. Hverfall hos oss er "alt lov". Alle pynter seg, og er fine. Noen satser på full galla, mens andre tar den frekke, korte. De fleste lander på noe midt mellom. Men man skal alstå jobbe litt for å virkelig kle seg feil (så sant man har pyntet seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymringsfull

Da får jeg gå for den lille sorte jeg også :D Eier en. hehe. Har også en turkis liten en som jeg brukte i et bryllup for 2 år siden, den er brukt en gang.. Kjipt. Når bruker man slike finkjoler liksom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg gå for den lille sorte jeg også :D Eier en. hehe. Har også en turkis liten en som jeg brukte i et bryllup for 2 år siden, den er brukt en gang.. Kjipt. Når bruker man slike finkjoler liksom? :P

Da ville jeg gått for den turkise, jeg :)

Julebord er jo en ypperlig sjanse for å pynte seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bekymringsfull
Da ville jeg gått for den turkise, jeg :)

Julebord er jo en ypperlig sjanse for å pynte seg!

Ja, kanskje det :)

Jeg får la samboer ha et ord med :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har lov å gå i det meste av pent tøy på julebord. En knelang pen kjole midt i blinken! Etter min mening er det viktigste at kjolen/antrekket ikke er for kort/"billig".

Jeg kommer til å gå for "den lille sorte", som jeg spriter opp med mer synlig tilbehør/sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ta på meg min ettersittende utringete leopard kjole, men det blir kanskje litt billig...men det gjør vel egentlig ikke noe! Ingen som liker emg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det :)

Jeg får la samboer ha et ord med :) hihi

Kjempegod idé å la samboer få velge - Da går du helt sikkert fri for alle bekymringer....!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...