Nina69 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg er 34 år, og det siste året har jeg vært sykemeldt pga smerter i kroppen. Har nylig havnet over på yrkesrettet attføring. Har vært hos spesialist og fikk beskjed om at jeg har en lupuslignende kronisk sykdom. Smerter i ledd og muskulatur, som vandrer fra kroppsdel til kroppsdel. Noen dager er bedre enn andre. Jeg gjør alt jeg kan for å være positiv, og er i aktivitet hele tiden for å ikke stivne helt. Men nå er jeg SÅ lei av å ha vondt, det sliter meg ut. Er det ikke fingrer, håndledd og skuldre, er d hofter, knær og ankel, eller nakkesmerter som gir en fæl hodepine. Hører kanskje sutrete ut, men jeg har vel en av de dårlige dagene. Forstår ikke hvordan jeg skal kunne komme ut i arbeidslivet igjen...Men heldigvis har jeg en god mann som roser meg for mitt gode humør hver dag,det er oppmuntrende Egentlig håper jeg vel bare å komme i kontakt med andre som har slike lidelser, for jeg føler at "ingen" andre har det som meg. Har du en slik lidelse, så vil jeg gjerne høre hvordan din hverdag er.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Her er link til et forum som du vil finne andre med kroniske smerter http://sunshine35446.yuku.com/forums/72
Nina69 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Takk takk, her var mye å lese
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå