Gå til innhold

Blåmuggostdressing på Fridays


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Digger blåmuggostdressingen de serverer på Fridays.

Noen som vet hvilken ost de bruker i den evt. har oppskrift?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Lurer jeg også på for den er kjempegod!

Skrevet

Den er nydelig! Buffalo wings med blue cheese dip og selleri mmmm

Her er oppskriften jeg bruker som jeg fant på en amerikansk side (copycat TGI fridays oppskrifter)

Blue cheese dip

1/2 cup sour cream

1/2 cup crumbled blue cheese

1/2 cup mayonnaise

1 Tbsp white wine vinegar or white vinegar

1 clove garlic, minced

Combine dip ingredients - sour cream, mayonnaise, blue cheese, vinegar, and garlic - in a blender or food processor. Blend or pulse until smooth. Cover and chill up to a week.

:rødme:

Skrevet
Den er nydelig! Buffalo wings med blue cheese dip og selleri mmmm

Her er oppskriften jeg bruker som jeg fant på en amerikansk side (copycat TGI fridays oppskrifter)

Blue cheese dip

1/2 cup sour cream

1/2 cup crumbled blue cheese

1/2 cup mayonnaise

1 Tbsp white wine vinegar or white vinegar

1 clove garlic, minced

Combine dip ingredients - sour cream, mayonnaise, blue cheese, vinegar, and garlic - in a blender or food processor. Blend or pulse until smooth. Cover and chill up to a week.

:rødme:

Hvordan type ost bruker du?

Skrevet
*hvilken

Den har jeg ikke hørt om..

Hvor kan jeg få kjøpt den?

Skrevet (endret)
Hvordan type ost bruker du?

Jeg har brukt Blå castello, Norzola og Gorgonzola (italiensk blåmuggost som er helt nydelig i mat) Helst bruker jeg Gorgonzola :spise::hjerte:

Endret av Christal
Skrevet
Hei!

Digger blåmuggostdressingen de serverer på Fridays.

Noen som vet hvilken ost de bruker i den evt. har oppskrift?

:spy: :spy: Det er mugg! :spy: :spy:

Skrevet
:spy: :spy: Det er mugg! :spy: :spy:

Sier du det? I blåmuggostdressing? Hvem skulle trodd det? :filer:

:spise: Muggost er nam!

Skrevet
:spy: :spy: Det er mugg! :spy: :spy:

Det er mugg eller soppsporer i det aller meste av ost, dvs all ost som er lagret.

Norvegia, for eksempel. :tommelsmil:

Skrevet
Den er nydelig! Buffalo wings med blue cheese dip og selleri mmmm

Her er oppskriften jeg bruker som jeg fant på en amerikansk side (copycat TGI fridays oppskrifter)

Blue cheese dip

1/2 cup sour cream

1/2 cup crumbled blue cheese

1/2 cup mayonnaise

1 Tbsp white wine vinegar or white vinegar

1 clove garlic, minced

Combine dip ingredients - sour cream, mayonnaise, blue cheese, vinegar, and garlic - in a blender or food processor. Blend or pulse until smooth. Cover and chill up to a week.

:rødme:

Bruker du lettrømme eller seterrømme?

Skrevet
Bruker du lettrømme eller seterrømme?

Jeg bruker lettrømme. Aldri prøvd med seterrømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...