Chelsea Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hei! Digger blåmuggostdressingen de serverer på Fridays. Noen som vet hvilken ost de bruker i den evt. har oppskrift?
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Lurer jeg også på for den er kjempegod!
Christal Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Den er nydelig! Buffalo wings med blue cheese dip og selleri mmmm Her er oppskriften jeg bruker som jeg fant på en amerikansk side (copycat TGI fridays oppskrifter) Blue cheese dip 1/2 cup sour cream 1/2 cup crumbled blue cheese 1/2 cup mayonnaise 1 Tbsp white wine vinegar or white vinegar 1 clove garlic, minced Combine dip ingredients - sour cream, mayonnaise, blue cheese, vinegar, and garlic - in a blender or food processor. Blend or pulse until smooth. Cover and chill up to a week. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Den er nydelig! Buffalo wings med blue cheese dip og selleri mmmm Her er oppskriften jeg bruker som jeg fant på en amerikansk side (copycat TGI fridays oppskrifter) Blue cheese dip 1/2 cup sour cream 1/2 cup crumbled blue cheese 1/2 cup mayonnaise 1 Tbsp white wine vinegar or white vinegar 1 clove garlic, minced Combine dip ingredients - sour cream, mayonnaise, blue cheese, vinegar, and garlic - in a blender or food processor. Blend or pulse until smooth. Cover and chill up to a week. :rødme: Hvordan type ost bruker du?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Hvordan type ost bruker du? *hvilken
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 *hvilken Den har jeg ikke hørt om.. Hvor kan jeg få kjøpt den?
Christal Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 (endret) Hvordan type ost bruker du? Jeg har brukt Blå castello, Norzola og Gorgonzola (italiensk blåmuggost som er helt nydelig i mat) Helst bruker jeg Gorgonzola Endret 25. november 2009 av Christal
Chiyo Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Hei! Digger blåmuggostdressingen de serverer på Fridays. Noen som vet hvilken ost de bruker i den evt. har oppskrift? :spy: Det er mugg! :spy:
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 :spy: Det er mugg! :spy: Sier du det? I blåmuggostdressing? Hvem skulle trodd det? Muggost er nam!
Aricia Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 :spy: Det er mugg! :spy: Det er mugg eller soppsporer i det aller meste av ost, dvs all ost som er lagret. Norvegia, for eksempel.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #12 Skrevet 26. november 2009 Den er nydelig! Buffalo wings med blue cheese dip og selleri mmmm Her er oppskriften jeg bruker som jeg fant på en amerikansk side (copycat TGI fridays oppskrifter) Blue cheese dip 1/2 cup sour cream 1/2 cup crumbled blue cheese 1/2 cup mayonnaise 1 Tbsp white wine vinegar or white vinegar 1 clove garlic, minced Combine dip ingredients - sour cream, mayonnaise, blue cheese, vinegar, and garlic - in a blender or food processor. Blend or pulse until smooth. Cover and chill up to a week. :rødme: Bruker du lettrømme eller seterrømme?
Christal Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Bruker du lettrømme eller seterrømme? Jeg bruker lettrømme. Aldri prøvd med seterrømme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå