Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg går på yasmin og har gått på dette en stund. For to uker siden prøvde jeg å korte ned mensen-perioden ved å begynne på de gule pillene før jeg hadde spist alle de hvite. Dette gikk greit de første dagene, før jeg fikk en slags blødning igjen. Så gikk dette over, men nå har jeg begynt å få mellomblødninger tror jeg... Litt friskt tynt blod... Er dette vanlig? Jeg har aldri vært plaget med mellomblødninger på yasmin før. Noen som har tips til hvordan man kan stoppe dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå