Gå til innhold

spiral


Gjest Gjest_gjesten_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Hei!

Fikk satt inn hormonspiral for nesten 2 uker siden, og etter det har jeg hatt "mens-smerter". Spesielt ille etter sex. Er dette en overgangsfase, eller bør jeg til legen å få sjekket om den sitter slik den skal? Ikke noe godt å verke og å være småkvalm pga dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ingen erfaring selv, men har ei venninne med spiral og hun har en del plager med den, etter sex og ved eggeløsning og hun får mere menssmerter.

Jeg mener hun var hos legen og fikk bare bekreftet at det var normalt noen ganger.

Skrevet
Hei!

Jeg har ingen erfaring selv, men har ei venninne med spiral og hun har en del plager med den, etter sex og ved eggeløsning og hun får mere menssmerter.

Jeg mener hun var hos legen og fikk bare bekreftet at det var normalt noen ganger.

Men om det blir plagsomt for deg er det jo riktig å snakke meg legen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...