Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hei! Fikk satt inn hormonspiral for nesten 2 uker siden, og etter det har jeg hatt "mens-smerter". Spesielt ille etter sex. Er dette en overgangsfase, eller bør jeg til legen å få sjekket om den sitter slik den skal? Ikke noe godt å verke og å være småkvalm pga dette...
miss_pretty Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hei! Jeg har ingen erfaring selv, men har ei venninne med spiral og hun har en del plager med den, etter sex og ved eggeløsning og hun får mere menssmerter. Jeg mener hun var hos legen og fikk bare bekreftet at det var normalt noen ganger.
miss_pretty Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hei! Jeg har ingen erfaring selv, men har ei venninne med spiral og hun har en del plager med den, etter sex og ved eggeløsning og hun får mere menssmerter. Jeg mener hun var hos legen og fikk bare bekreftet at det var normalt noen ganger. Men om det blir plagsomt for deg er det jo riktig å snakke meg legen din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå