Gå til innhold

p-piller og nedsatt sexlyst

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tonje_*
Skrevet

Hei. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1år og 1 mnd for å være nøyaktig. Begynte med p-piller(Mercilon) da vi ble sammen og ulike årsaker. Nå, i det siste 3-4månedene har jeg mistet sexlysten helt, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi hadde det kjempebra før, og kunne ha sex nesten hver dag. Men nå er lysten min borte, ikke fordi jeg ikke er tiltrukket lengre, men fordi jeg aldri blir ordentlig våt og får ofte vondt under akten. Er det noen andre som har merket det samme? er det pga p-pillene?

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanlig bivirkning av p-piller ja. Jeg hadde hverken lyst til å kysse eller ha sex med kjæresten min da jeg gikk på p-piller (i 2 mnd før jeg slutta, pga bivirkningene)

Skrevet
Det er en vanlig bivirkning av p-piller ja. Jeg hadde hverken lyst til å kysse eller ha sex med kjæresten min da jeg gikk på p-piller (i 2 mnd før jeg slutta, pga bivirkningene)

takk for svar!

Jeg har også hatt det sånn at jeg blir for lei av han osv, selv jeg egentlig har lyst til å være med han. Blir for sur og irritert viss han vil ligge bare for å kose meg meg, eller kysse/klemme meg..

Skrevet

Slutt på p-pillen, den er garantert problemet. Jeg og kjæresten min har det kjempefint nå. Nå har jeg fått tilbake den gode følelsen som jeg får når han kysser meg, som var helt borte da jeg gikk på ppillen :)

Skrevet

Æsj.. jeg og har det sånn :(

Jeg går på Yasminelle, som visstnok ikke skal ha slike bivirkninger..

Følte legen ikke trodde på meg da jeg fortalte sexlysten var borte..

Lurer på å slutte, men så er det jo så lettvint med p-pillen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...