Gjest Desperat... Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Er det noen som har en genial løsning mht å bli kvitt et skikkelig!! dypt inngrodd hår...... Peeling etc funker ikke på dette stadiet.... :x På forhånd takk
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Er det noen som har en genial løsning mht å bli kvitt et skikkelig!! dypt inngrodd hår...... Peeling etc funker ikke på dette stadiet.... :x På forhånd takk Det er kanskje litt drastisk, men du kan jo prøve hårlaserbehandling. Det fungerer veldig bra bla på inngrodde hår. jeg har tatt det flere ganger selv og er veldig fornøyd. Gå foreksempel inn på "www.hudklinikken.no", så kan du lese om det. Det koster jo litt penger, men er absolutt verdt det, og så er du kvitt hårene for godt! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå