ZINA Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 (endret) Lurer på om det er noen som kan komme med tips til hvor jeg får kjøpt papp lange brett i sølv farge? Please jeg trenger hjelp! Takker på forhånd! Endret 17. november 2009 av ZINA
ZINA Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2009 Kom igjen jenter! Kom med tips, please da!
Gjest Gjest_:) Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Med forbehold om at jeg skjønner hva du mener med "papp lange brett i sølv farge", så ville jeg ha prøvd bokhandel, Binders o.l.
Kanutten Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 www.cacas.no Der har de i sølv iallefall.
ZINA Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 www.cacas.no Der har de i sølv iallefall. Klarer ikke å finne de. Vil være takknemlig om du sender meg linken. Vil også søke i utenladske nettbutikker, men vet ikke hva det heter på engelsk. Kan noen hjelpe please?
ZINA Skrevet 19. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2009 Har du et bilde av hva du mener? Her kommer bildet av det brettet, men vil gjerne ha dem litt større og i sølv, ikke helt hvit Kakebrett
Crash Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Må det være i papp? Binders har iallefall noen i plast eller aluminium. http://binders.no/web/ePortal/ctrl?action=...583&group=Y
ZINA Skrevet 20. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2009 Må det være i papp? Binders har iallefall noen i plast eller aluminium. http://binders.no/web/ePortal/ctrl?action=...583&group=Y Tusen takk Crash for at du tok deg tid til å hjelpe meg. Veldig snilt av deg! Ja. Det må være i papp. Jeg skal ha så pass mange ca 20 stk, og det blir dyrt hvis jeg skal kjøpe aluminium eller plast. Fatene på binders var kjempe fine! Kanskje det er mye billigere på e-bay, men finner ikke noe lignende der.
Kanutten Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 (endret) Beklager sent svar. Har ikke vært på KG etter jeg la inn svar. Her er link til cacas sine. Edit.: vet ikke om den linken funket. Søk på sølv i søkefeltet, så får du opp mange. Endret 20. november 2009 av Maye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå