Sol&Måne Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hei, Etter at jeg hadde en MA i uke 14 med påfølgende utskrapning i mai fikk jeg ingen oppfølgningstime eller noe for å sjekke at alt var bra etter inngrepet. Regner jo egentlig med at det er det; har regelmessig mens osv, men dere skjønner sikkert likevel paranoiaen for "tenk hvis det er noe". Så jeg kunne tenke meg å ta en tur til gynekolog for å sjekke at alt ser greit ut, spesielt siden vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide igjen. Har ikke noe særlig lyst til å å via fastlege, med henvisning og lang ventetid, så har tenkt å gå privat. Noen som har noe sted å anbefale i Bergen (gjerne sentrumsnært)? Og vet noen ca hva prisene for undersøkelse ligger på? Setter pris på alle svar.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hei, Etter at jeg hadde en MA i uke 14 med påfølgende utskrapning i mai fikk jeg ingen oppfølgningstime eller noe for å sjekke at alt var bra etter inngrepet. Regner jo egentlig med at det er det; har regelmessig mens osv, men dere skjønner sikkert likevel paranoiaen for "tenk hvis det er noe". Så jeg kunne tenke meg å ta en tur til gynekolog for å sjekke at alt ser greit ut, spesielt siden vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide igjen. Har ikke noe særlig lyst til å å via fastlege, med henvisning og lang ventetid, så har tenkt å gå privat. Noen som har noe sted å anbefale i Bergen (gjerne sentrumsnært)? Og vet noen ca hva prisene for undersøkelse ligger på? Setter pris på alle svar. Jan Helge Mortensen (gynekolog) i Sentrumslegene anbefaler jeg. de har nettopp flyttet til nye lkokaler /Jernbanestasjonen. Hjemmesiden sentrumslegene.no blir operativ i løpet av uke 47
Daiquiry Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vil på det varmeste anbefale Anne Lone Wollen på Volvat. Hun er helt fantastisk både når du er der og oppfølging. Tror jeg betalte rundt 700 hver gang jeg var der, men det var verdt hver krone.
Gjest Hege Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Vil på det varmeste anbefale Anne Lone Wollen på Volvat. Hun er helt fantastisk både når du er der og oppfølging. Tror jeg betalte rundt 700 hver gang jeg var der, men det var verdt hver krone. Men får du time hos henne hvis det ikke er svangerskapsrelatert? Jeg mener at jeg prøvde å bestille en gang for å ta en full sjekk for kjønnssykdommer, og fikk beskjed om at Wollen kun var på Volvat noen timer i uken og at hun ikke tok slike henvendelser som mine.
Daiquiry Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Men får du time hos henne hvis det ikke er svangerskapsrelatert? Jeg mener at jeg prøvde å bestille en gang for å ta en full sjekk for kjønnssykdommer, og fikk beskjed om at Wollen kun var på Volvat noen timer i uken og at hun ikke tok slike henvendelser som mine. Hun er tilbake i full tid hos Volvat, mener jeg. Det trenger ikke være svangerskapsrelatert, har sett masse damer i kø som var eldre og som ikke kunne være gravid. Så det er bare å ta en telefon og spørre når hun har ledig.
Tinio Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg vil også anbefale Jan Helge Mortensen hos sentrumslegene. Han er den dyktigste legen jeg noen gang har møtt!
Sol&Måne Skrevet 22. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2009 Tusen takk for svar, folkens Ser det er et et par som anbefaler sentrumslegene, og de ligger jo veldig praktisk til, så jeg har litt lyst å få meg en time der. Men hjemmesiden deres er nede ser jeg, så det går ikke an å bestille time? Står uke 47 på siden der, men det var jo forrige uke? Noen som vet når det åpner igjen? Og hvor lang tid må jeg vente på time?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå