Gjest Gjest_Frøken Fryd_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hei! For ca 2 uker siden barberte jeg underlivet og hakket meg opp noe så jævlig på indre kjønnsleppe på venstre side... Dessverre hadde jeg sex med typen samme kveld, og det var nok ikke så lurt, for kjønnsleppen har blitt sår og øm. Har helt noia. Hva kan jeg gjøre med dette? Er kvalm av angst her jeg sitter...
Wildy Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hold det i ro, rent og tørt,og la det gro. Blir det mere ømt, rødt og varm, ta kontakt med lege.
Gjest TS Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hold det i ro, rent og tørt,og la det gro. Blir det mere ømt, rødt og varm, ta kontakt med lege. Takk Wildy... har dette skjedd med deg?
Gjest TS Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Hold det i ro, rent og tørt,og la det gro. Blir det mere ømt, rødt og varm, ta kontakt med lege. Takk Wildy... har dette skjedd med deg?
Wildy Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Nei,det nærmeste må nok være klipp og revning under fødsel. Men vevet i underlivet er som alt annet vev, det gror så lenge forutsetningene for sårtilheling er der. Det kan være vanskelig å få det til å gro, det er et område som er i bevegelse og det er fuktig og varm ( perfekte forhold for "uhumskheter" som vi ikke ønsker i sår, og det er jo også et område hvor forekomsten av slike uhumskheter er større enn andre deler av kroppen. Men igjen; blir det betent, ta kontakt med lege!
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Rens med pyrisept, skift undertøy ofte. Hold det tørt. Huff, hørtes ikke noe godt ut
Ella_Grey Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Er det to uker siden? Sikker på at det ikke egentlig burde blitt sett på av en lege? Jeg vil anbefale å kjøpe saltvann på apoteket og skylle over med. Det finns øyebadevann som er saltvann i pipetter. Og da er en sånn passe mengde til å spyle over såret. Stakkars deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå