Gå til innhold

Kvinner: Dere sitter på ei gullgruve!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så en reportasje på Søndagsrevyen 15.11. om sex-kjøp og -salg. Ei sprek jente i tjue-åra, som kalte seg Silje, fortalte at hun selger sex for 100-150 tusen kroner i måneden fra leiligheten sin (svart, selvfølgelig).

Var det noen kvinner som så dette og tenkte inni seg at dette kunne vært noe, i og med at det er så mye penger med i bildet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ccc_*
Skrevet
Så en reportasje på Søndagsrevyen 15.11. om sex-kjøp og -salg. Ei sprek jente i tjue-åra, som kalte seg Silje, fortalte at hun selger sex for 100-150 tusen kroner i måneden fra leiligheten sin (svart, selvfølgelig).

Var det noen kvinner som så dette og tenkte inni seg at dette kunne vært noe, i og med at det er så mye penger med i bildet?

Ja, hva tror du? Fy fan får avsmak til deg. Sitte der og stille slike spørsmål. Er du 12 år?

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg har lekt med tanken iom at det er så "lett tjente" penger, men i dette tilfellet (med min livssituasjon) er veien fra tanke til handling uendelig.

Skrevet

Tanken er morsom dem, lett tjente penger, hell yeah! Men ALDRI I LIVET kommer jeg noen gang til å gjøre det. Tanke og fantasi er en ting, handling er enormt langt unna.

Skrevet

Jeg har vurdert det, og vurderer det ennå.

Men det markedet jeg hadde siktet meg inn på (fetish) er for smalt, og for kostbart å komme seg inn på til at jeg tror jeg kommer til å faktisk gjennomføre det.

Skrevet

Jo altså jeg er arbeids ledig så jeg tenker WOW det er mye :fnise: Men jeg tror ikke jeg kunne gjort det. Ikke dissing av prostituerte, men jeg føler at visst man gjør slik har man ikke respekt for seg selv.

Skrevet
Ja, hva tror du? Fy fan får avsmak til deg. Sitte der og stille slike spørsmål. Er du 12 år?

Stemmer du SV?

Skrevet

lett tjente penger men... det hadde aldri falt meg inn. fysj. hvem som helst kan komme når de vil og bare ta meg. nei takk. liker og kjenne personer og være i forhold noe jeg er så..

da er man langt nede når man må begynne og selge musa si, og vurdere det.. beklager, men det mener jeg virkelig.

Skrevet

Jeg oppfatter ikke prostitusjon som noen lett måte å tjene penger på i det hele tatt, og ville aldri vurdert det. Pengene kommer kanskje raskt, men det er definitivt en pris å betale følelsesmessig og kanskje helsemessig, og for meg er det ikke verdt det. Kanskje det fins noen som passer til det, eller takler det greit, men jeg befinner meg ikke i den gruppa.

Skrevet
Jeg oppfatter ikke prostitusjon som noen lett måte å tjene penger på i det hele tatt, og ville aldri vurdert det. Pengene kommer kanskje raskt, men det er definitivt en pris å betale følelsesmessig og kanskje helsemessig, og for meg er det ikke verdt det. Kanskje det fins noen som passer til det, eller takler det greit, men jeg befinner meg ikke i den gruppa.

Helt enig! Flott svart!

Skrevet

Helt uaktuelt, det finnes mye i verden som er viktigere enn penger.

Selvrespekt for eksempel.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Midt i all moraltåka her: Historien om den lykkeliga hora finnes åpenbart. At pengene ene og alene er driveren for slike som Silje er udiskutabelt. At noen "får seg til" å drive sånn er hun et godt eksempel på. Når det er sagt, historien om Silje er neppe spesielt representativ i forhold til horetrafikken og sexhandel generelt men balanserer bildet noe i forhold til at sexsalg er mer enn slemme halliker og kyniske bakmenn (og kvinner) i trafficking helvetet.

Gjest gjest_Oslo
Skrevet

Jeg kjenner to unge kvinner som tidligere har solgt sex i Oslo. Begge er nå i begynnelsen av 20 - årene. Når de var aktive, gikk det forsåvidt bra. Utad ihvertfall. Tjente mye penger og de snakket høyt om (til meg ihvertfall) om hvor enkel og fin tilværelse de hadde.

Men de kunne ikke holde på for evig.

Ei av jentene hadde ikke hatt en normal jobb på mange år, og lagt opp til et høyt forbruk. Med en svært tynn CV, fikk hun ikke jobb med det aller første. Måte flytte fra leiligheten og går nå rundt og er kjempenervøs for å bli kjent igjen av tidligere kunder. På grunn av det tørr hun ikke møte potensielle kjærester, i frykt for at han skal finne ut av det. Hun vil gjerne flytte ut av byen, men har ikke råd.

Den andre jenta fortsatte med studier og har kjæreste. Aner ikke om han vet hva hun har drevet med eller ikke. Hun smiler og er glad, men etter å ha snakket mer enn 10 minutter med henne forstår man at hun ikke har det bra. Et helt skrudd syn på tillit og følelser, og er blitt fryktelig kynisk. Stoler ikke på kjæresten i det hele tatt. Hun er også utestengt fra de fleste utestedene i Oslo sentrum etter diverse episoder. Hun og er livredd for å bli kjent igjen av tidligere kunder. Men hun fastholder at hun likte livet hun hadde og ikke angrer.

Fellesnevneren med jentene er at de har tapt seg endel sosialt og legger begrensninger på seg selv, uten at jeg tror de forstår det selv.. de har blitt "enklere" i tankegangen. Jeg er ingen helsemedarbeider, men man trenger ikke leve lenge for å forstå at livsstilen til jentene har ødelagt mye.

Om 100.000,- i måneden er verdt det? Neppe.

Skrevet

En ting er å tjene svarte penger, en annen er å få brukt dem. Får ikke kjøpt hus og bil for hore-penger skjønner dere. Så ikke ut som hun levde i luksus hun hora uansett

Skrevet
lett tjente penger men... det hadde aldri falt meg inn. fysj. hvem som helst kan komme når de vil og bare ta meg. nei takk. liker og kjenne personer og være i forhold noe jeg er så..

Vel, det kommer jo helt an på hvordan du selv velger å styre deg.

Noen tar jo i mot alle så klart, noen ser an kundene, noen tar bare en spesiell gruppe osv...

Ei jeg vet om som jobber som prostituert har kun faste kunder, kommer det nye så bruker hun tid på å se de an først, hun bestemmer selv sid egen arbeidstid. Alle jobber så klart ikke som hun, men det er mange måter å gjøre det på.

Skrevet
Vel, det kommer jo helt an på hvordan du selv velger å styre deg.

Noen tar jo i mot alle så klart, noen ser an kundene, noen tar bare en spesiell gruppe osv...

Ei jeg vet om som jobber som prostituert har kun faste kunder, kommer det nye så bruker hun tid på å se de an først, hun bestemmer selv sid egen arbeidstid. Alle jobber så klart ikke som hun, men det er mange måter å gjøre det på.

det er klart man styrer selv. men anasett så er det ukjente menn som man ikke har noe forhold til og det er sex kun for penger. det er ekkelt. jeg syns jenter og gutter som finner seg nye annenhver helg og er ekkle.. selv har jeg hatt fler partnere men ikke på den måten.

så fysj.. min kropp skal ikke bli missbrukt sånn..

Skrevet

Rumpa di er sikkert salgbar den også.

Skrevet
En ting er å tjene svarte penger, en annen er å få brukt dem. Får ikke kjøpt hus og bil for hore-penger skjønner dere. Så ikke ut som hun levde i luksus hun hora uansett

Det er ikke spesielt vanskelig å hvitvaske penger, enten vi liker det eller ikke.

Skrevet

Såvidt jeg forstår var dette et rent hypotetisk spørsmål, så å reagere slik er vel gjerne å ta litt hardt i? Har lest verre spørsmål og svar på KG jeg, som ikke har fått noe som helst reaksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...