Gå til innhold

mensen i pillefri uke

Gjest Mensen i pillefri uke

Fremhevede innlegg

Gjest Mensen i pillefri uke
Skrevet

Hei :)Går på microgynom, og er nå på dag 2 i min første pillefrie uke, men har ikke fått mensen enda, er det vanlig`? Liten sjangs for at jeg er gravid, siden jeg har vært veldig nøye med å ta pillen hver dag, og ventet 1 1\2 uke med å ha sex fra jeg startet. Hvor lang tid tar det vanligvis før mensen kommer i den pillefrie uka?

Hilsen litt smånervøs nybegynner

- J93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det tar vel sånn 3-4 dager hos meg vertfall før jeg får mensen i den pillefrie uka=). Så ikke bekymre deg. Av og til kan mensen være forsinket også. Men om d skulle gå 4-5 dager uten mensen, ville jeg ventet helt til den pillefrie uka var ferdi før du evt skulle begynne å bekymre deg. =)

Men skal ikke si så mye jeg, bekymrer meg fort. Nå har jeg vært bekymret en stund fordi magen min er større enn vanlig..Den har vært det noen uker..som er uvanlig..å har trodd jeg har vært gravid..men har jo hatt mensen..å var hos legen på fredag. Hadde gynekologisk undersøkelse..legen hadde vel oppdaga det om jeg var gravid? Jeg nevnte det ikke da, hehe..meen..jeg blir jo allti slik hvis magen min er oppblåst osv..Blir litt fort bekymret kan du si=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...