Gå til innhold

Voksenregulering - Hva synes du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, jeg er en jente på 18 år som nylig har fått på regulering. Dette fordi jeg skal gjennom en kjeveoperasjon om ca 1 år.

For å si det slik, å gå 3 vgs med regulering, å være russ med regulering, eller i det hele tatt å ha regulering når en er så gammel går fint. Men det jeg sliter med er at selvtillitten min har dalt et par hakk..

Vertfall når det gjelder det andre kjønn..

Så det jeg lurer på, hva syns du om regulering?

Er det totally turn off, eller could you care less.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, super turn off. et smil er jo noe av det første man legger merke til ved en person, og metallkjeft er ikke en del av et vakkert smil.

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet
Okei, jeg er en jente på 18 år som nylig har fått på regulering. Dette fordi jeg skal gjennom en kjeveoperasjon om ca 1 år.

For å si det slik, å gå 3 vgs med regulering, å være russ med regulering, eller i det hele tatt å ha regulering når en er så gammel går fint. Men det jeg sliter med er at selvtillitten min har dalt et par hakk..

Vertfall når det gjelder det andre kjønn..

Så det jeg lurer på, hva syns du om regulering?

Er det totally turn off, eller could you care less.. ?

Vel, det ødelegger jo for noe av det spontane jeg synes er pent ved andre mennesker. Du kan liksom ikke smile bredt og sjarmerende med reguleringen potensielt lysende mot andre.

Jeg hadde regulering til jeg var 18 år og jeg pleide ofte å diskre (tror jeg) holde for munnen litt når jeg lo, og smilte som regel med munnen lukket. Det ser også litt rart ut, men det syntes jeg var å foretrekke over stålsmilet.

Uansett, resultatet blir bra til slutt og du glemmer hele reggis-perioden etter èn månte med fine tenner. Og helt ærlig: hvis han er en ok fyr, så vil han ikke ha deg bare fordi reggisen forsvinner hvis han ikke vil ha deg fordi du har den nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...